Sugababes - Sweet 7 (2010)

Label: Island

1. Get Sexy (3:13)
  2. Wear My Kiss (3:43)
  3. About a Girl (3:28)
  4. Wait for You (3:53)
  5. Thank You for the Heartbreak (3:41)
  6. Miss Everything (3:39)

met Sean Kingston

7. She's a Mess (3:26)
  8. Give It to Me Now (3:00)
  9. Crash & Burn (3:34)
  10. No More You (4:17)
  11. Sweet & Amazing (Make It the Best) (3:52)
  12. Little Miss Perfect (3:56)
avatar van Lovekellycl
Haha oeps! Ik bedoelde inderdaad About A Girl!

[quote]NewYorkCityLight schreef:
Miss Everything wordt toch de nieuwe single, geweldige keuze ./quote]

Waar heb je dit vandaan? Ik zie het namelijk nergens staan.
Al hoop ik écht dat dit de nieuwe single gaan worden:D

avatar van NewYorkCityLight
1,5
Hij is nu waarschijnlijk ook gecanceled omdat het album het zo slecht deed (nog geen eens 20.000 keer over de toonbank).

Ik heb eigenlijk geen idee meer waar ik het vandaan heb, maar het was wel betrouwbaar volgens mij.

De Sugababes zijn volgende week in India om nieuwe tracks op te nemen. Misschien voor een re-release, misschien voor een nieuw album.

avatar van Ka1eDa21
She's a mess wordt de nieuwe en tevens laatste single van Sweet7!

Ka1eDa21 schreef:
She's a mess wordt de nieuwe en tevens laatste single van Sweet7!
Ik weet niet of jij het weet maar ze zijn inmiddels bezig met het maken van het 8ste album.

Waste Management schreef:

Sorry! Ik zag het staan op twee engelstalige sites dat She´s a mess opnieuw opgenomen werd ft een andere artiest. Maar ik zie dat deze berichten zijn weggehaald, dus blijkbaar onwaar zijn...

avatar van Lovekellycl
Ik snap niet dat het album het zo slecht doet. Ik ben nooit echt Sugababesgezind geweest, maar ik vind dit album toch zeker niet slecht, ookal is het normaal niet echt wat ik luister. Er zit overal zo een beat bij, daar hou ik normaal niet van, maar het is toch een album waarvan ik zou verwachten dat het goed zou verkopen.. Vreemd.

madonnagirl3
Get Sexy & About a girl vind ik erg goed, binnenkort de rest maar eens luisteren.

Een echt super album vind ik. Ik snap niet waar al die kritiek vandaag komt, misschien omdat Jade Ewen de vervangster is van Keisha. Het album is echt afgebroken, maar ik vind geen enkel zwak nr terug. Zeer dansbaar, poppy sound, en de enkele slows zijn van te snoepen! Ik heb de cd al meer dan 10x beluisterd en het wordt beter en beter telkens. Uitschieters zijn About a girl, Wear my kiss, She's a mess, Thank you for the heartbreak. Een dikke 4/5!

avatar van Waste Management
Het schijnt zo te zijn dat de Sugababes binnenkort terug komen met een nieuwe single genaamd ''Freedom'', op dit moment is er nog geen HQ versie maar wel een onduidelijke live versie van het nummer.

avatar van pureshores
@Waste Management dat was een hele sterke comeback single waar ik enigzins verbaast over ben dat die niets gedaan heeft.
Gewoon een hele catchy poptrack met een Nu sound.
Maar acts als dit moeten het vooral van airplay hebben en ze zijn voor 538 natuurlijk niet meer hip (al denk ik eerder dat de sound van Freedom veel te progressief is voor een huppelkutzender als dat) en de vele bandwisselingen zullen ook hun effect hebben

avatar van NewYorkCityLight
1,5
pureshores schreef:
Gewoon een hele catchy poptrack met een Nu sound.

'Freedom' was inderdaad een sterke comeback single en liet gelukkig een iets ander geluid horen dan op dit album te horen was. Nog steeds dancepop, maar absoluut met meer gezicht.
Helaas werd de single door de radio in Engeland niet ondersteund en werd het een week voor de release weggegeven als gratis download (en kwam het dus niet in aanmerking om in de hitlijsten te komen) om een onvermijdelijke flop te voorkomen. Sindsdien hebben ze niks meer uitgebracht en ik vind het ergerlijk dat dat komt doordat de radio een prima single niet draaide enkel vanwege de line-up veranderingen en de negativiteit rondom de groep.
Jammer dat de Sugababes naam na zoveel jaar op die manier moet eindigen (al zijn ze officieel nog op hiatus), maar gelukkig komt de eerste line-up terug onder een nieuwe naam. Dan maar op die manier van de ''Sugababes'' genieten.

avatar van Waste Management
Ik heb ergens gelezen dat Jade aangaf dat ''de Babes van nu'' weer bij elkaar komen maar of dat waar is weet ik niet...

avatar van Waste Management
Het schijnt toch dat het over en uit is met ''Sugababes 4.0''. Kan niet wachten tot ''Mutya/Keisha/Siobhan'' met een album komen... ''Flatline'' is een fantastisch nummer...

avatar van Emile93
1,0
De nummers op dit album hebben een zeer korte houdbaarheidsdatum. Toen het album net uit was heb ik er ooit 4* voor gegeven, dat zakte al snel naar 2* en vandaag besloot ik het opnieuw te luisteren.

De nummers klinken verjaard en zijn saai. Alleen Little Miss Perfect staat nog steeds als een huis. Zonde want deze groep is altijd een van mijn favoriete girlbands geweest. Echter kan dit album de boeken in als verreweg het slechtste album van de Suga's

avatar van Waste Management
Een paar jaar geleden is er een nummer ''Killa on the Run'' uitgelekt op 't internet, 't is wel met Keisha, Heidi en Amelle. Oh ja en een ander nummer ''Hot Under the Collar'' maar die is rond de tijd van ''Change'' of ''Catfights and Spotlights'' gemaakt

avatar van Waste Management
BTW, de lyrics in 't boekje klopt ook voor geen hout

avatar van Waste Management
De eerste 6 liedjes van dit album blijven de beste, met Keisha dan...

Dim
Meer dan twee sterren verdient dit album niet. Te goedkoop, te veel leunend op vergane glorie zonder daar wat interessants nieuws aan toe te voegen.

avatar van Poles Apart
Dim schreef:

Vandaar dat nu de drie originele Babes weer terug zijn met een nieuwe single.

De Keisha versie van 'No More You' is te vinden