Lisa Lois - Smoke (2009)

Label: Sony

1. No Good for Me (3:00)
  2. Little by Little (3:17)
  3. I Know Who I Am (3:39)
  4. Promises Promises (3:22)
  5. Sophia (3:38)
  6. Move (2:59)
  7. Too Much Is Never Enough (4:15)
  8. Owe It All to You (3:48)
  9. Watching You (3:39)
  10. Smoke (4:01)
  11. Hallelujah [Acoustic] (3:36)
avatar van Ste*
Goed album, met name door de geweldige zangstem van Lisa.
Smoke is echt een geweldig nummer.

Jammer dat Lisa in de media vaak wordt neer gezet als sold out vanwege haar cover van Hallelujah.
Dat ze dit nummer op single heeft uitgebracht is de keuze van het productieteam van Idols.
Gewoon even snel scoren.
Lisa heeft wel degelijk talent, helaas horen we niks meer van haar.

avatar van Madjack71
Jeff Buckley, KD Lang, John Cale, Jon Bon Jovi,...om er maar een paar te noemen..zijn m.i. toch ook geen sold out. Het is het nummer waar ze mee gewonnen heeft en was van Eric van Thijn een gehaaide keuze, omdat dit nummer van Cohen zoveel kracht in zich herbergt dat een eigen compositie van haar tegenstander op voorhand al kansloos is. Dus tuurlijk wordt dat uitgebracht en dat het op haar debuut staat lijkt mij dan ook een logisch gevolg..al ben ik het er wel mee eens dat het niet echt past binnen de setting van de andere liedjes die erop staan.

Blijkbaar is ze een tijdje uit de running geweest omdat ze de ziekte van pfeiffer had. Dus rustigjes aan. Ze zou nu werken aan een 2de album die eind dit jaar uit zou moeten komen.

Ik ben benieuwd hoe die gaat klinken.
Hopelijk geven ze haar meer vrijheid, maar stoppen ze er wel genoeg energie in om het te promoten.

avatar van Madjack71
Ja, ben ook wel benieuwd. Hoop ook dat ze wat aan haar uitstraling werkt, want de live filmpjes die ik op YouTube heb gezien, hebben toch wel een hoog tokkie gehalte hoor.

avatar van TJN
TJN
Is waar rook is, vuur? Achter een ruit uitkijken waar je gebracht wordt.. lees ik uit het artwork. Dijk van een stem.. vaar je eigen weg, meer kun je voor jezelf niet doen. 'k ga es luisteren wat dit brengt. 'k moet zeggen, Lisa is de enige uit de X factor stal, deze serie heb ik nog gevolgd, waarvan ik denk dat ze het in zich heeft, en mogelijk de wil, om uit het geconformeerde plaatje te komen.

Tokkie gehalte, hoe kom je er op??? Lisa heeft een geweldige stem en we gaan nog veel van haar horen! Ze heeft echt een dijk van een stem, is/was misschien wat onzeker maar reken maar dat zij heel sterk terug gaat komen! Ik heb haar live mogen aanschouwen en vind haar zeker een van de betere (zo niet de beste) zangeres van Nederland! Zij kan zo goed live zingen!

avatar van Sjaan
Tot nog toe heb je niet het gelijk aan je zijde....maar het kan nog.....

Wat een stem heeft deze zangeres. Het album is alleen na een paar keer luisteren 'aardig' te noemen. Maar wanneer brengt ze weer een album uit, want ik kan echt niet wachten

avatar van Emile93
Het schijnt dat ze eindelijk weer in de studio is om nummers op te nemen. Een demo genaamd Overcome staat online! Echt een prachtig nummer! Een pareltje!!! Als een heel nieuw album van Lisa verschijnt, met alleen maar zulke nummers, ben ik meer dan happy!

avatar van Kees Peter
Ik hoorde het nieuwe nummer van deze mevrouw op de radio, en het viel me op dat deze een wel heel erg hoog "sky radio-gehalte" heeft.