Screaming Lights - Like Angels (2009)

Label: Epitaph

1. Volts (4:24)
  2. 21st Century (3:45)
  3. Hello Tomorrow (2:34)
  4. Rainmaker (4:34)
  5. Exit Wound (4:06)
  6. Air in a Lung (4:23)
  7. Champagne Socialist (3:00)
  8. Princess (4:17)
  9. Anymore (2:19)
  10. Glow (3:35)
  11. Butterflies (3:33)
avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Hij staat momenteel voor de volle prijs vanaf GBP 0.73 (+vzk) op Amazon. Voor een soortgelijke prijs heb ik hem ook daarvandaan...

avatar van freddze
Daar staat wel bij 'Promo cd album in plastic sleeve', klik!. Ik zou 'm anders bij djarend bestellen als hij me kan garanderen dat dit niet om promotional copies gaat, maar die is al sinds 8 november niet mee online geweest.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Ah, ik zie het.

Nu ben ik zelf ook maar even mijn archief ingedoken. Ik had hem van zoverstocks en daar stond toen niks bij over een promotional copy en nu nog steeds niet. Daar kost-ie nu GBP 3.83. Nog steeds niet echt veel natuurlijk.

avatar van Manuel
Casartelli schreef:
...de plaat zit nu in de 20 stemmen-mijlpaal, dus dat kan op termijn nog wel een klapper worden!
...

Daar staat hij dan al best lang in. Ik heb hem wel via dat topic leren kennen, en zal binnenkort even een stem plaatsen. Inderdaad erg lekker nummer. Zonde op zich dat ze zo snel weer gestopt zijn, en daarmee een 'hype' ontketenen zoals andere bands die opeens stopten is ze volgens mij niet gelukt..

Wel een erg sterke plaat die inderdaad meer aandacht verdiend. De leden kunnen individueel of in andere formaties wel nieuwe muziek gaan maken, maar te horen aan dit album is dit een formatie die werkt.

avatar van freddze
Misschien moet deze cd wel op nummer 1 in mijn top tien komen. Ik denk dat Beelzebub dat wil.
Elk, maar ELK nummer is perfect. En nog maar 20 stemmen? Waar zitten die kenners hier?

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
freddze schreef:

Ik was er al maar zal die nog eens een keer opzetten

avatar van Alicia
Zo... de Screaming Lights staat nu ook op de wish-list. Strakke plaat! Zonde dat de band niet meer bestaat. Het klinkt al zo professioneel! Ik las ergens in de gauwigheid dat dit album destijds niet zo goed ontvangen werd... maar ik kan het ook mis hebben. Ach... en wie weet horen we nog wel ergens iets over of van deze jonge mannekes in de toekomst.

Dat kan toch niet missen met zulke mooie liedjes!

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Jean-Maurice en deze vind ik ook tof

Jean-Maurice
DjFrankie schreef:
Jean-Maurice en deze vind ik ook tof

Erg poppy vind ik. Meer indie dan postpunk maar klinkt niet slecht, erg rustig op het eerste gehoor.