Avril Lavigne - Let Go (2002)

Canada

4. I'm with You (3:43)
  5. Mobile (3:32)
  6. Unwanted (3:41)
  7. Tomorrow (3:48)
  8. Anything But Ordinary (4:12)
  9. Things I'll Never Say (3:44)
  10. My World (3:27)
  11. Nobody's Fool (3:57)
  12. Too Much to Ask (3:46)
  13. Naked (3:30)
  14. Why * (4:00)
xAnoukx
Goed album! Ik heb hem al een paar jaar, maar blijft leuk.
4* Beste nummers vind ik Anything But Ordinary, Nobody's Fool, Too Much To Ask en Naked.

AvRiL*AsHLEe*fan
Waarom is iedereen zo negatief over dit album?
Ik vind het wel een heel goeie CD, 4,5*
Nobody's fool en Anything but ordinary zijn mijn lievelingsnummers

Kid A(cid)
Redelijke plaat wel. Luisterde ik vroeger.

avatar van Ni3lz
Heel erg goed album
Bevat in mijn ogen geen enkel minder nummer en is daardoor heerlijk om elke keer weer naar te luisteren.
Ik heb alleen het idee dat het geen nummer bevat dat echt extreem goed is. Zo'n nummer dat andere albums wel vaak hebben, alleen zit er dan meestal wel een nummer tussen dat dan net weer wat minder is.

Niet dat het dit nodig heeft, want door constant geweldige nummers te laten horen zal dit album me geen enkel moment vervelen.

avatar van sjorzke
heerlijk album vroeger echt TE vaak naar geluisterd maar soms luister ik dit album nog eens jeugdsentiment

echt een mooi album! de beste nummers vind ik my world, losing grip en nobody's fool. alleen jammer dat sk8er boi na een tijdje gaat vervelen.

Leuk album. Uitschieters zijn Losng Grip, Things I'll Never Say en vooral Anything But Ordinary. Complicated en I'm With You zijn toch wat saai geworden na die jaren, maar Sk8ter Boy blijft toch goed. Naked en Mobile zijn wel slecht.

avatar van Werwolf
Losing grip is een schitterend nummer. Voor de rest heb ik niet zoveel met mevrouw Lavigne. Vooral niet met die puberale prut die ze tegenwoordig produceert.

Super album vind ik. Losing grip, Complicated, Sk8ter boi, I'm with you zijn vette nrs. De rest van de cd is meer van hetzelfde en met 14 nrs op dit album vind ik dat iets te veel van het goeie. 3.5/5

avatar van AardbeitJ
Ik vind het een gOede cd
Ik vind het nummer i`m with you een mooi nummer.
een 4 van mij..

avatar van every you
Vroeger was ik helemaal gek van deze cd, ik wilde altijd net zijn als Avril Lavigne. Nu pas valt het me op wat voor slappe songs erop staan (vooral het vreselijke in my world... aaarh, ik erger me er zó aan als ik het hoor!)
Met uitzondering van Naked, een prachtig nummer, snap ik niets meer van deze cd.
Toch nog een 2,5, omdat hij me vroeger wél kon betoveren, en daarom niet helemaal slecht kan zijn.

avatar van Veerleke
Ik vind dit een super album, alleen dat avril hier nog een beetje een babystem heeft

xx

Geweldig album! Avril Rocks Ik snap niet dat heel veel mensen zo negatief over haar albums doen, maarja. Hun eigen keus

losing grip en sk8er boi zijn zot goede nummers voor de rest valt het wel mee

avatar van Dreamer_C
Dit album vind ik super, net zoals under my skin =)
Veerle-> you're right! babystem aanwezug..

avatar van KissMe_x
Dreamer_C schreef:
Dit album vind ik super, net zoals under my skin =)
Veerle-> you're right! babystem aanwezug..
ni zevere eh avril heeft geen babystem! avril haar stem is echt mooi. dus kzou ni teveel commentaar geve as k u ws ze

Gaaf album,vond het toen wat aparts hebben ,dit blijft naar mijn mening ook wel haar leukste album

Geen baby stem! Juist een heel zuivere stem! Vind deze stem eigenlijk nog beter dan haar nieuwe. De liedjes zijn echt top! Vooral Sk8er Boi.

dit vind ik nou echt een top cd
maar ik vraag me al een tijd je af...
onder welke catagorie valt het nou eigenlijk ?

RedLightCityBoy
Ik heb deze cd maar eens beluisterd omdat ik die hitjes vroeger echt goed vond. Ik was toen nog wel erg klein, dus ik vroeg me af wat deze muziek nu met me doet.

Nu is mijn muzieksmaak toch wel veel kritischer geworden. Het album is opzich voor het genre erg goed. Wat rustige rock met Avril die daar met een lief stemmetje over heen zingt. De hits op dit album zijn naar mijn mening toch wel het hoogtepunt. De rest is erg eentonig en simpel in elkaar gezet. Het lijkt of ze deze plaat snel af wou hebben, want de inspiratie en orginaliteit is wel erg ver te zoeken.

Wel leuk om alles weer eens terug te horen.
Sk8ter Boi blijf ik wel goed vinden en I´m with You heeft een erg sterk instrumentaal gehalte. Ook de tekst is daar van redelijk hoogniveau. Maar buiten het jeugdsentiment blijft dit toch wel wat te soft en lief om echt goed te zijn.

Goed album, Naked

Kadafi
Jeugdsentiment. Alleen al om het mooie "I'm with you" was het zeker de moeite om weer eens te beluisteren. Dit is best leuke popmuziek.

avatar van RogerV
1,0
Zeer irritante zangeres vooral omdat het zo ontzettend kinderachtig en stompzinnig was.

Dat ze een marketingproduct was vond ik nog tot daar aantoe. Maar dit is wel zo cliche en "kijk ons eens de stoere alto zijn". Ook de teksten zijn bijzonder infantiel met als dieptepunt Sk8ter boy. "He was a punk, she did ballet, what more can I say", is nivootje brugklas met de "kakkers tegen de alto's".

avatar van shylaa
Nostalgie en jeugdsentiment... 3*, maar da's meer door de herinneringen die eraan vasthangen dan omwille van de kwaliteit van de muziek. Want nu weet ik wel beter...

avatar van Rinus
Best wel een vermakelijk album, al zakt het na track 8 wel wat in. Vaak best wel lekkere nummers, en nu de hype rond haar voorbij is, behoorlijk genietbaar om nu en dan nog eens te draaien. Trouwens, er zit wel wat overeenkomst in de stijl van Avril en die van Alannis Morissette.

avatar van Magick1
Mijn eerste album dat ik ooit gekocht heb

Sectumsempra
Ben er niet helemaal kapot van, al is "anything but ordinary" wel een redelijk nummer.
ik blijf erbij dat ze, als ze over die depri-onderwerpen zingt, iets harder zou mogen zingen.

avatar van Choo Choo
Goed debuut van mevrouw Lavigne.

Niks kinderachtig of hoe het hier ook wordt genoemd, gewoon een lekkere luisterplaat.

De eerste nummers zijn wel direct de sterkste van dit album. De eerste vier zijn mijn favorieten samen met Unwanted.

Hoewel op Tomorrow, Things I'll Never Say en Too Much to Ask ook weinig aan te merken is.

Ik kan eigenlijk geen misser noemen op dit album.

avatar van Mitsiooh
RogerV schreef:

Jezus. zeuren is ook een vak. avril schrijft liedjes waar mensen zich in kunnen herkennen. als ze gaat schrijven over de economische crisis...waha daar luistert geen hond naar. dit album is gewoon prachtig. nummers als im with you, complicated en sk8erboi zijn klassiekers geworden. Persoonlijk vind ik haar t beste wat ik ooit heb gehoord. ik weet wat voor commentaar ik hierop krijgmaar dat boeit me totaal niet. liever haar dan witney houston die zich helemaal laat afglijden in dat dal dat hollywood heet. avril blijft gewoon lekker haar ding doen endat mag ikwel. iemand die zegt waar t op staat en nergens voor terug deinst

avatar van RogerV
1,0
Wat heeft Whitney Houston hier nu mee te maken?

Mijn probleem met deze muziek is dat het volkomen formulematige, platgeproduceerde muziek is die van noot tot noot op hitpotentie is nagekeken. Hier zit niets authentieks meer aan. Avril doet helemaal niet haar ding. Alles wordt gewoon voorgekookt door een paar slimme producers die tot op de centimeter nauwkeurig het imago en de muziek achter een bureau in een kantoor bedenken.

Maar dat is dan nog daaraan toe. Maar de manier waarop ze haar alto-skater imago vormen wekt bij mij in ieder geval bijzonder veel irritatie op.

Als dit het beste is dat je ooit gehoord hebt dan valt er nog heel wat te ontdekken.