The Magic Theatre - London Town (2010)

Label: Rotodisc

1. Steamroller (2:40)
  2. Out There (3:07)
  3. St. Agnes Eve (2:37)
  4. Inside the Magic Theatre (0:48)
  5. Summer Sun (3:55)
  6. Rowing Boat Love Song (3:40)
  7. London Town (3:36)
  8. Return to the Magic Theatre (2:26)
  9. Silent Snow (4:02)
  10. The Old Cottage (4:02)
  11. Elegy (3:26)
avatar van -SprayIt-
AOVV schreef:
Postscriptum: 'Rowing Boat Love Song' is een erg lieflijk nummer!

Dat nummer begint net als Ben van MJ vind ik .

avatar van keijzm73
Eerder al naar geluisterd. Hele tijd geleden, maar waarschijnlijk wel naar aanleiding van dit topic. Deze week herinnerde aERo me hieraan. En tadaá - like magic - val nu wel écht goed op z'n plek! Dus wederom een dankwoord richting eERo.. Mooie tijd van het jaar ook om dit weer te luisteren

Kent u ze nog? Ze komen met een nieuw album: hier alvast een sneakpeek:

SoundCloud - Hear the world?s sounds

avatar van -SprayIt-
Zeker kennen we ze nog! Nog regelmatig opgezet, al past het beter in lente/zomertijden. Ben benieuwd naar het nieuwe album, de sneak klinkt zeer goed. Zelfde stijl uiteraard, maar hopelijk iets meer variatie dan dit album.

avatar van keijzm73
Zeker wel! Ging toevallig afgelopen dagen nog door m'n hoofd, vanwege het zonnetje en de oplopende temperaturen. Maar toen voorkeur gegeven aan andere releases en oude bekende persoonlijke lente-albums. Goed nieuws! 'London Town' veel geluisterd sinds eind vorig jaar!

En nu ik toch hier ben, meteen mijn stem verhogen met een 0,5*

De 'Soundscapes' op Soundcloud maken nieuwsgierig en klinken veelbelovend!