Kreator - Pleasure to Kill (1986)

West-Duitsland
Label: Noise

1. Choir of the Damned [Intro] (0:47)
  2. Ripping Corpse (3:35)
  3. Death Is Your Saviour (3:57)
  4. Pleasure to Kill (4:10)
  5. Riot of Violence (4:53)
  6. The Pestilence (6:57)
  7. Carrion (4:48)
  8. Command of the Blade (3:56)
  9. Under the Guillotine (4:35)
  10. Flag of Hate * (3:58)
  11. Take Their Lives * (6:29)
  12. Awakening of the Gods * (7:30)
avatar van Eddie
Bij Slayer - Repentless
lennert schreef:
Als jij Pleasure To Kill of Darkness Descends naast Reign In Blood zet, hoe vind jij die albums dan klinken btw

Deze heeft mij nooit zo heel erg kunnen bekoren.Vooral het rommelige (drum) geluid doen mij de das om. Het is vooral heel erg snel, heel erg snel en heel erg snel. De vocalen van Mille vind ik erg zwak, de solo's erg rommelig en de songs zwak uitgewerkt. Ik weet dat een hoop lief hebbers dit als meesterwerk beschouwen ik heb het er nooit in gehoord. Ik hoor er echt wel leuke dingen in, maar ik ben niet zo enthousiast als veel andere metal heads. Kreator begint voor mij persoonlijk past bij Extreme Aggression echt interessant te worden. Om ook hier de vraag van lennert te beantwoorden. Ik vind dat deze nog niet in de schaduw van Reign in Blood mag staan.