Talk Talk - London 1986 (1999)

Label: Pond Life

1. Tomorrow Started (7:51)
  2. Life's What You Make It (4:31)
  3. Does Caroline Know? (7:36)
  4. Living in Another World (7:05)
  5. Give It Up (5:55)
  6. It's My Life (6:29)
  7. Such a Shame (9:01)
  8. Renée (7:45)
avatar van vigil
Volgens de info onder je avatar anders wel hoor (album verscheen niet in 86 heh)

avatar van vincentcorjanus
Ik zag het, had m al gecorrigeerd, maar jij bent gewoon heel erg snel!

De goedkope manier is gewoon de dvd (live at Montreux) kopen; die opzetten en de tv uitlaten - wel even kabeltje leggen van dvd naar versterker. Alternatief: dvd rippen naar pc en dan zelf met brandsoftware een cd maken cf Londen, mei '86 Hammersmith.

Misterfool
vincentcorjanus schreef:
Tja. Ik wil toch graag het fysieke exemplaar, maar 89 dollar is een beetje veel.

Talk Talk - London 1986: buy CD, Album at Discogs

Discogs wil nog wel eens toffe site blijken voor dit soort lastig verkrijgbare albums.
Nog steeds niet goedkoop, echter.

avatar van Tony
RIP Mark Hollis, dat voorop. Gelukkig hebben we de muziek nog...

Op Discogs zijn de 4 of 5 exemplaren die veel te duur aangeboden werden opeens allemaal verkocht. Tja, ook dat is wat er bij het overlijden van een artiest maar blijft gebeuren, mensen willen er opeens van alles van hebben. Blijft een vreemde Pavlov reactie die blijkbaar heel diep in ons zit.

Misschien brengt het iets goeds en gaat een of ander audiofiel label (er zijn er genoeg toch?) deze plaat eindelijk eindelijk eens een reissue geven, die die al zo lang verdient, want dit is van voor tot achter en terug een klasse live registratie in een prachtige hoes.

avatar van borland
[quote]Tony schreef:
RIP Mark Hollis, dat voorop. Gelukkig hebben we de muziek nog...

Moet gelijk denken aan een van de schermen van U2's Zoo TV tour" Death is just a career move"

avatar van HenkiO
...en die vogel, dat is een wenkbrauwmotmot