How to Destroy Angels - How to Destroy Angels (2010)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Electronic
Label: The Null Corporation

1. The Space in Between (3:35)
  2. Parasite (5:05)
  3. Fur-lined (4:00)
  4. BBB (3:31)
  5. The Believers (5:36)
  6. A Drowning (7:04)
avatar van Glurp
Deze tracklist heeft een andere volgorde dan de ep die ik gedownload heb van howtodestroyangels.com. Hoe zit dit?

Verder valt het me toch wel tegen van Trent, hoor... met Fur-Lined als dieptepunt...

avatar van titan
titan (crew)
Glurp schreef:

Nu niet meer.

avatar van Amicus
Zou het genre niet Electronic/Pop moeten zijn ?

Niks tegenvallends aan, vind ik dan. Niet gelijk vernieuwend, wel heel fris en vooral spannend en mooi. Zoek het ergens tussen The Fragile en Ghosts en je komt aardig in de buurt bij dit album. Fijn ja. Ook mooi om nu eens niet Reznor te horen schreeuwen, maar een zalvende vrouwenstem over zijn distorted muziek.

avatar van tribaltyn
ik ben absoluut nog niet overtuigd.
trent heeft wel de ballen zich gewoon in iets compleet nieuws te storten maar ik denk dat het nog wel even vorm moet nemen.

avatar van Collaborator
super prachtige stem

avatar van james_cameron
Ik ben er niet echt kapot van. De eerste en de laatste song zijn sterk, maar de vier daar tussenin zijn niet veel meer dan een verzameling half uitgewerkte ideëen die maar een beetje doorzeuren. De band heeft zeker potentiëel, maar tot nu toe is het een slap aftreksel van Nine Inch Nails, met vrouwelijke vocalen.

avatar van Shinobi
Niet echt een bijzondere EP op de eerste en laatste nummer na zoals james_cameron al zegt.
De tussenliggende nummers zijn meer middelmaat en weten zich geen richting te geven.

Kleine 2,5 sterren.