M.I.A. - /\/\ /\ Y /\ (2010)

Alternatieve titel: MAYA

2. Steppin' Up (4:01)
  3. XXXO (2:54)
  4. Teqkilla (6:19)
  5. Lovalot (2:50)
  6. Story to Be Told (3:32)
  7. It Takes a Muscle (3:00)
  8. It Iz What It Iz (3:29)
  9. Born Free (4:07)
  15. Believer *

met Blaqstarr

16. Caps Lock *
avatar van Dorstlesser
Wat veel mensen die over bliepjes klagen zeg, wat een fossielen!

avatar van Shinobi
Niet echt een topalbum te noemen, maar er staan wel wat vermakelijke nummers op zoals: XXXO, It Takes a Muscle, It Iz What It Iz, Illy Girl en Caps Lock.

Nipt 3,5 sterren.

avatar van KILLERBEE99
Stukken minder dan de eerste 2 albums..

avatar van penguincafe
Dit album was z'n tijd vooruit en klinkt in 2019 nog steeds fris en origineel. De vorige albums van M.I.A. klonken al lekker rommelig maar /\/\ /\ Y /\ doet daar nog een flinke schep bovenop. Dit album is druk, luid en in-your-face met een samplekeuze die ik destijds niet begreep maar anno 2019 juist geïnspireerd klinkt. Alles kan, geen combinatie van geluiden is te vreemd en dat maakt dat dit album nu relevanter is dan ooit.