Accept - Blood of the Nations (2010)

Duitsland
Label: Nuclear Blast

1. Beat the Bastards (5:24)
  2. Teutonic Terror (5:13)
  3. The Abyss (6:53)
  4. Blood of the Nations (5:37)
  5. Shades of Death (7:32)
  6. Locked and Loaded (4:28)
  7. Time Machine * (5:24)
  8. Kill the Pain (5:47)
  9. Rolling Thunder (4:54)
  10. Pandemic (5:36)
  11. New World Comin' (4:50)
  12. No Shelter (6:04)
  13. Bucket Full of Hate (5:09)
  14. Land of the Free * (4:51)
totale tijdsduur: 1:07:27 (1:17:42)
Godverdomme wat een lekkere plaat, luister hem nog regelmatig.

avatar van Rockfan
Edwynn schreef:
Ja, dat is het dus wel want dat staat gewoon op de hoes

Ze kunnen wel van alles op de hoes zetten Maar als Udo van die kitscherige zooi uitbrengt en Accept van die goede, zoek elkaar eens op en maak weer een echt Accept album.

avatar van Edwynn
Als Accept het goede maakt en Udo het kitscherige, dan zou ik concluderen dat Accept Udo dus niet nodig heeft.

avatar van Rockfan
Edwynn schreef:

Wel als zanger

avatar van Edwynn
Ik vind van niet. Deze knakker levert uitstekend werk. Udo heb ik nooit de sterkste Acceptschakel gevonden. Dat zit hem wat mij betreft meer in de eenvoudige doch toffe heavy metal. Iets waar Blood Of The Nations uitstekend aan voldoet.
Maar goed, ik snap best dat enkele conservatievelingen willen blijven vasthouden aan de kleine in camouflagekleuren ruwe romanticus met een drilboor achter zijn adamsappel. Voor hen houdt het verhaal op. Ik laat me er iig niet door afremmen.

PriestMaiden
Eerlijk gezegd mis ik Udo niet en vind deze opvolger heerlijk klinken

avatar van jailhouserocker1
Sluit me graag aan bij de positieve reacties hier. Geweldige plaat, knalt echt je speakers uit. Zeker een van de betere metal albums van de laatste jaren wat mij betreft. Echte ouderwetse kwaliteit. Ik mis udo totaal niet. Binnenkort de opvolger.............ben erg benieuwd of ze het hoge niveau vast kunnen houden.