Linkin Park - Reanimation (2002)

Label: WEA

6. P5hng Me A*Wy (4:37)

met Stephen Richards

7. Plc.4 Mie Hæd (4:20)

met Zion I

8. X-Ecutioner Style (1:49)

met Black Thought

19. 1stp Klosr (5:46)

met The Humble Brothers en Jonathan Davis

20. Krwlng (5:40)

met Aaron Lewis

21. Buy Myself [Remix of "By Myself" by Marilyn Manson] * (4:26)
  22. One Step Closer [Live LP Underground Tour 2003] * (3:42)
  23. My December [Live Projekt Revolution Tour 2002] * (4:27)
totale tijdsduur: 1:00:50 (1:13:25)
Ach, het is best een leuk album, maar het had echt niet uitgebracht hoeven worden. Leuk om 2x per jaar naar te luisteren, meer niet.

Tom_Tom- schreef:

Ik vind dit album net iets beter dan het Hybrid Theory, waar dit voor een groot deel een remix van is. Vooral Krwlng is erg mooi.

Prachtige remixes. Gewoonweg een superalbum. In het begin lijkt dit album erg raar maar na veelvuldige luisterbeurten geniet ik toch weer van de erg sterke songs waar rock en rap op meesterlijke wijze gecombineerd wordt. Hier kan limp bizkit nog heel wat van leren. Geniale cd.

dit album vind ik dus echt niets! 2*

101
Snertalbum vergeleken met de rest van linkin park.
Pts.Of.Athrty,
Krwlng
en P5hng Me A*Wy vond ik wel goed.

avatar van HammerHead
101 schreef:

Snertalbum vergeleken met de rest van linkin park.
Pts.Of.Athrty,
Krwlng
en P5hng Me A*Wy vond ik wel goed.

Wat vind je wel goed? Leer typen, mafkees.

neo
Volgens mij zijn dat echte tracktitels van dit album

avatar van HammerHead
Neuh, nu zie ik het pas. Zeer begrijpelijk dat ik na hun eerste album snel ben afgehaakt dus.

101
Stoute Hammerhead

0,5
Dit is wel een baggeralbum. Alleen die versie van Points of Authority vond ik te pruimen (ook ene goede clip trouwens)

dit is dus echt een bagger cd

Ik heb betere nummers van Linkin Park gehoord

Verdient status "meest ondergewaardeerde album op mm"

das jullie mening echte fans ook al zijn ze ontevreden over de clip of het album kopen het gewoon zoals ik

geldverspilling??; nee das me plicht nou goed ik vervul gewoon mijn taak niet hun portomonnee
zoals sn@ke doet is niet je mening geven volgens mij anders zou ik het toch ook vinden ik ga jullie favomuziek ook niet zo afkraken *is erg boos*

dutch2
Het is ook je plicht (en je taak) om af en toe aan puntjes en hoofdletters te denken. Anders leest het zo rottig.

liejanne
Ik weet niet, maar het lijkt mij, dat als je een album niet goed vindt, je het niet koopt.. Ook al is het de band die je super vindt? Ik vind het een beetje vreemd dat het je plicht is. Maar dat is mijn mening.

Ok ik zal even normaal typen.
Ik zei: Nee dat is me plicht NOU GOED ( alleen dan niet in hoofdletters ) maar heb je er nooit aan gedacht dat je je band dan trouw blijft.
Dan koop je het album gewoon.
Er komen centen bij hun uit uiteindelijk en kunnen ze nieuwe nummers maken.
Ze hebben inmiddels al zoveel geld dat ze kunnen stoppen en voor de rest van hun leven op hun lauweren rusten. Maar doen ze dat? NEE!!!
Ze hebben er plezier in en ze doen het ook voor hun fans!
Je koopt het gewoon het is je favo band, zo doet bijna iedereen het.

avatar van ChrisX
chester schreef:

Je koopt het gewoon het is je favo band, zo doet bijna iedereen het.

Nee hoor... ik was altijd erg groot Queensryche-liefhebber en kocht alles op de dag van uitkomen. Gelukkig waren de berichten over het album na Promised Land (ben ff de titel kwijt) niet al te positief en dus ging ik maar ff luisteren in de winkel voordat ik hem zou kopen. Pff... maar goed dat ik hem niet blind kocht.. wat een baggerplaat.. QR's krampachtige poging om aan te haken bij het grunge-geluid brrr... (niks tegen die stijl maar het was gewoon matig gedaan).
Als een favoriete band van me een baggerplaat maakt zal ik hem zeker nooit kopen. Zonde van m'n geld dat ik dan liever aan goede muziek besteed.

Ok, dat doe jij.
Maar het is je favo band.
Je moet hen toch steunen.
Door te kopen krijgen ze geld, gouden platen.
Door geld weer meer reclame, meer nummers, misschien wel genoeg geld voor een eigen programma.
Dat heeft linkin park dus ( linkin park tv ) alleen draait het volgens mij niet meer

liejanne
Ik snap nog steeds niet dat je slechte albums koopt.. Kan mn geld dan wel beter uitgeven. Maar goed..

liejanne schreef:

Heb ik ook nog niet gedaan igg maar je moet je band toch steunen?

avatar van BoordAppel
Als je favoriete band ineens baggermuziek gaat maken zie ik geen reden om m te gaan steunen.

Overigens is de gastenlijst hier best indrukwekkend.

avatar van Koenr
1,0
Oh, deze heb ik ook nog in de kast staan. Vond hem toen al niet zo leuk.

Ach laat maar misschien moeten jullie even terug naar school, of opnieuw de inhoud van een trouwe fan doorlezen....Dan praten we verder goed?

Ik vind het echt een supervet album. Misschien is het niet de sort rock waar veel mensen van houden en die je van Linkin Park verwachtte na hun eerste album, of misschien is het wel helemaal geen rock. Ik vind het echter toch gewoon supervette muziek die je lekker opgefokt maakt! Op de CD live in Texas laat de zanger zien dat hij live gewoon precies hetzelfde zingt als op de CD! Echt goed. 5 sterren

Reanimation is gewoon een mega goed album alleen de zogezegd echt fans vonden het bagger omdat het nogal een andere muziek stijl is dan het eerste album.
Beetje jammer...

Doom!
Irritante remixen, niet vernieuwend en het verkracht gewoon de geweldige originele nummers als 'In The End' en 'One Step Closer'.

0.5*

Bobiej
Wat een kutalbum, verkrachting van de nummers van LP. 1*

godlydevil7
vind ik ook, staan nog wel een paar leuke melodietjes op maar verder ook niks, 1,5*

Het langste Reguliere album, maar er staat niet zoveel bijzonders op.
Das ontzettend jammer
ik heb dan maar 2* gegeven