Linkin Park - Reanimation (2002)

Label: WEA

6. P5hng Me A*Wy (4:37)

met Stephen Richards

7. Plc.4 Mie Hæd (4:20)

met Zion I

8. X-Ecutioner Style (1:49)

met Black Thought

19. 1stp Klosr (5:46)

met The Humble Brothers en Jonathan Davis

20. Krwlng (5:40)

met Aaron Lewis

21. Buy Myself [Remix of "By Myself" by Marilyn Manson] * (4:26)
  22. One Step Closer [Live LP Underground Tour 2003] * (3:42)
  23. My December [Live Projekt Revolution Tour 2002] * (4:27)
totale tijdsduur: 1:00:50 (1:13:25)
avatar van luc011190
Ik ben een tijdje helemaal lijp geweest van Linkin Park, dus deze stem is niet gebaseerd op een aversie tegen deze band. Maar deze remixen zijn zó vreselijk slecht en afgezaagd, echt nooit wat gevonden. Iemand heeft achter de computer een beetje debiel effectjes toegevoegd, en de platenmaatschappij kon weer in zijn handen wrijven.

Ik vind dit een goed album, jammer dat ik het niet in mijn kast heb staan.

avatar van XtReM3 SkILLz
Dit album is 5 sterren waard ik weet niet waarom mensen dit zo afkraken ze kunnen zeker niet tegen de andere style die erin zit ik luisterde 2/3 jaar geleden alleen maar Rock tegenwoordig vooral rap en dit ablum is een perfecte mix daar tussen...

Elvan
Knap van hun dat ze al die nummers geremixed hebben, k bdoel kom op je kunt toch niet op een meer briljantere idee kome weetje hoe perfect en goed ze zijn in wat ze doen die LP *5 Sterren.

dimwit
Elvan schreef:

dimwit
chester schreef:
Ok ik zal even normaal typen.
Ik zei: Nee dat is me plicht NOU GOED ( alleen dan niet in hoofdletters ) maar heb je er nooit aan gedacht dat je je band dan trouw blijft.
Dan koop je het album gewoon.
Er komen centen bij hun uit uiteindelijk en kunnen ze nieuwe nummers maken.
Ze hebben inmiddels al zoveel geld dat ze kunnen stoppen en voor de rest van hun leven op hun lauweren rusten. Maar doen ze dat? NEE!!!
Ze hebben er plezier in en ze doen het ook voor hun fans!
Je koopt het gewoon het is je favo band, zo doet bijna iedereen het.

De domste reacties op MuMe zijn wel bij dit album te vinden zeg

Elvan
chester schreef:
Ok ik zal even normaal typen.
Dan koop je het album gewoon.
Er komen centen bij hun uit uiteindelijk en kunnen ze nieuwe nummers maken.
Ze hebben er plezier in en ze doen het ook voor hun fans!
Je koopt het gewoon het is je favo band, zo doet bijna iedereen het.

Precies , hehe eindelyk iemand die het een beetje snapt. K bn het helemaal mt m eens

avatar van Mr. Rock
1,0
O ja, "chester", ik was haar bijna vergeten !

Een feest om haar berichtjes te lezen bij de LP albums.

Mr. Rock schreef:
O ja, "chester", ik was haar bijna vergeten !

Een feest om haar berichtjes te lezen bij de LP albums.

Inderdaad. Om je dood te lachen gewoon

1,5
Dit is nou een typisch voorbeeld van commerciele troep en het uitmelken van je fans. Linkin Park heeft goede platen gemaakt, maar hier wordt gewoon het geld uit je zak geklopt. Overigens toont het niet van veel zelfrespect om je eigen nummers zo te verkrachten. Wakker worden jongens!

Ik vind dit best wel een goed albums.
Zitten leuke remixes tussen

Bobiej

Inderdaad. Om je dood te lachen gewoon

Gelukkig zijn jou berichten altijd ook bloedserieus, vooral die bij Slipknot!

Bobiej schreef:

Gelukkig zijn jou berichten altijd ook bloedserieus, vooral die bij Slipknot!

Oh kijk, daar hebben we dat wijze volwassen mannetje weer. Voor iemand van 14 ben je wel erg serieus moet ik zeggen.

Tom_Tom- schreef:
Leuk om 2x per jaar naar te luisteren, meer niet.

Lijkt me nog erg veel.

chester schreef:

Je moet hen toch steunen.
Door te kopen krijgen ze geld, gouden platen.
Door geld weer meer reclame, meer nummers, misschien wel genoeg geld voor een eigen programma.

Lijkt me reden genoeg om het vooral NIET te kopen.

Bobiej
clutch schreef:

Voor iemand van 14 ben je wel erg serieus moet ik zeggen.

En dat is gelukkig niet verboden.

Mooi album, maar wel duidelijk slechter dan hun overige albums. Er zit mij te weinig LP sound in.

*3,5

Colalime schreef:

*3,5

Dat komt ook omdat het een remix album is

Dat komt ook omdat het een remix album is

En daarmee is het weer bewezen. Waarom remixen als het daardoor niet beter wordt dan het origineel?

king_arthur schreef:

Om op een simpele manier geld in het laatje te schuiven natuurlijk.

1,5
En de cirkel is weer rond. Zie mijn eerdere berichtje van 2 mei.

king_arthur schreef:
En de cirkel is weer rond. Zie mijn eerdere berichtje van 2 mei.

Ik vind het zeker geen commercieele troep, het is alleen niet helemaal mijn stijl.

haha okey dan heb net een aantal berichtjes gelezen en er word flink gebitched zie ik ik vind het een redelijk album, zitten een paar leuke remixes tussen, de rest is pure verkrachting

Paar onleesbare berichten verwijderd.

0,5
Gadverdamme wat een rotalbum, veel slechter als de anderen.. :\
*0.5!

avatar van Collaborator
Beste LP album en imo één van de beste albums ooit (vooral de 5.1 versie is om te smullen)
Ze hebben hun eigen geweldige liedjes met behulp van andere grote namen uit de rock / hiphop wereld naar een hoger niveau getild. Alle varianten van oude tracks komen ver boven het origineel uit.

Het zijn dan ook geen remixes maar 'reinterpretations'. Vanaf de grond af opnieuw opgebouwd met slechts de teksten en sommige geluiden als basis voor de nieuwe track. Dit alles door verschillende gasten en geproduceerd MIke Shinoda.

Vooral de Crawling remix is er een van legandarische proporties. Zó bizar mooi. Toch snap ik wel waarom veel mensen het niks vinden. Voor de Rock fans is het te 'hiphop'. Daarnaast zijn veel mensen alergisch voor 'remixes'.

avatar van MJ_DA_MAN
Alchemist? Kutmasta Kurt? Aceyalone? Pharoahe Monch ? Black Thought ? Chali 2na ? En dat samen met LP? Hm, ok.

Social_Mask
Dat was me niet eens opgevallen! hehe. Ik vind LP niet echt slecht, en dan met zulke rappers samen werken...Ik ben er toch best benieuwd naar, al zijn het remixes. Enne, bij Aceyalone mocht je ook best wel een " " plaatsen hoor..

avatar van Shinobi
Lekker album om naar te luisteren, op dit album zijn ze duidelijk meer in de richting van rap ingeslagen met de vele gastartiesten die op dit album zitten.
Ik heb het gevoel dat dit ook een soort van experiment album is, om te kijken wat er zal gebeuren als je nummers van jezelf laat remixen door andere artiesten en gaat samenwerken met andere artiesten.

Ik geef 'm 4 sterren.

herman schreef:
Paar onleesbare berichten verwijderd.

Vind zoiets trouwens wel toepasselijk bij dit album.
Of Linkin Park moet zoiets gedacht hebben als: 'We gebruiken deze titels, dan kunnen onze fans het lezen'.