Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze (2005)

Label: Interscope

1. This Lullaby (1:22)
  2. Medication (1:54)
  3. Everybody Knows That You're Insane (4:14)
  4. Tangled Up in Plaid (4:13)
  5. Burn the Witch (3:35)
  6. In My Head (4:01)
  7. Little Sister (2:54)
  8. I Never Came (4:48)
  9. Someone's in the Wolf (7:15)
  10. The Blood Is Love (6:37)
  11. Skin on Skin (3:42)
  12. Broken Box (3:02)
  13. "You Got a Killer Scene There, Man..." (4:56)
  14. Long Slow Goodbye (6:53)
  15. Like a Drug * (3:15)
  16. Precious and Grace * (3:22)
  17. Infinity * (3:59)
  18. The Lost Art of Keeping a Secret [Live ] * (3:54)
  19. Little Sister [Live ] * (2:56)
  20. In My Head [Live ] * (3:56)
  21. No One Knows [Live ] * (6:48)
  22. Song for the Dead [Live ] * (6:24)
  23. Regular John [Live ] * (9:48)
avatar van frolunda
"You Got a Killer Scene There, Man..." stijgt steeds verder op mijn lijst van favoriete Queens of the stone age songs.

avatar van ZERO
Na lange tijd dit album nog eens geluisterd, en aangenaam verrast door I Never Came. Dat moet toch echt wel één van m'n favoriete QOTSA nummers zijn! Album verhoogd van 3,0 naar 3,5*. Voor mij staan er op het einde van het album iets te veel zwakkere nummers, anders had het zelfs een 4 kunnen worden.

Favorieten zijn I Never Came en Little Sister. Als 3e heb ik Everybody Knows That You're Insane aangevinkt, al had dat ook een andere kunnen zijn.

avatar van Hanszel
BAM! Volle mep. Misschien is het een momentopname maar vanmiddag stond ie 'per ongeluk' op op m'n werk (kantoorbaan, met koptelefoon) en toen beviel het al heel goed. Nu thuis, lekker alleen, kindjes op bed en vrouw aant werk staat ie momenteel al voor de tweede keer integraal rondjes te draaien in de cd-speler. Hij is écht goed. Van begin tot eind, met hier en daar een tussen(or)gas-momentje! I never came. Coincidence? Denk het niet. Eerder coitus

Ik ga nu geen opsomming maken van waarom ik bepaalde nummers ineens zo goed vind, het is echt een samenloop. Heb gewoon zo'n dag. Ook Them Crooked Vultures nog gedraaid vandaag, ook zo geniaal.

Goed album maar ik mis Lanegan en Oliveri. Lanegan opent het album nog wel maar zingt meteen de luisteraar in slaap. Geen nieuwe Song for the Dead dus.
Overige topnummers zijn I Never Came, everybody knows your insane, Broken Box, Long Slow Goodbye. Staan ook wel wat nummers op die me niet veel doe