Slaine - A World with No Skies 2.0 (2011)

Label: Suburban Noize

5. Zombie

met Son of Skam

6. Can't Go Home
  7. YOU
  8. Jumpin' Out the Window

met Cyrus Deshield en Edo. G

20. The Problem *

met XL

21. Insomnia *
avatar van MJ_DA_MAN
Nee, het album gaat uiteindelijk toch een stuk anders worden volgens Slaine. Een releasedatum is er nog niet, maar in principe kunnen alle stemmen dus worden verwijderd.

bennerd
Hij gaat voor een extreme makeover? Slimme zet, anders is er qua verkoopwaarde niets meer aan en heeft hij al zijn kruit al verschoten.

avatar van MJ_DA_MAN
Hij moest wel (vanwege sample-clearing). Tenminste, zo heb ik het meekregen; het kan ook zo zijn dat hij hiervoor koos vanwege het vroege uitlekken, maar hou het op dit moment maar bij het eerste.

bennerd
Ahja, juist, was dat even vergeten. Dan zal inderdaad de reden zijn

avatar van Elohim
Pffft... Ik hoop niet dat hij het al te veel veranderd... Vond deze versie namelijk echt heel dope.

Aangezien de uiteindelijke versie nog niet gelekt is, zijn de stemmen weggehaald. De stemmers zelf zijn hier via een pm van op de hoogte gesteld.`

avatar van flow natural
Pfff op wikipedia gelezen dat hij in een interview al heeft gezegd om misschien te stoppen.

In an emotional interview on Conspiracy Worldwide Radio, Slaine discussed his possible retirement from music, citing the problems he had with the planned release of World Without Skies and the issues he has with the music industry.[5]

In ieder geval tegen dat die cd dropt hangt mijn baard tot op mijn tenen :s

bennerd
Het zou erg jammer zijn mocht hij er de brui aan geven omdat het enorm tegenvalt met het uitbrengen van deze plaat.

avatar van Elohim
Gaat hij niet doen zegt hij. Hij zegt wel dat je deze versie moet downloaden omdat dit "zijn visie en zijn ziel" is. Natuurlijk wil hij ook dat je het nieuwe album koopt.

Hij zegt dat hij misschien wil stoppen met al die moeite voor promotie enzo, maar stoppen met rappen denkt hij niet aan. =]

avatar van Elohim
Ho wacht, heb net de video voor 99 Bottles toegevoegd, maar zag later dat die eerder was toegevoegd en weer verwijderd...

avatar van discipline
99 Bottles is echt hard!

avatar van He$$el_01
The American Way is ook erg nice.

avatar van Delars
Ja , precies hetzelfde als de oude versie.

avatar van MJ_DA_MAN
Niet alle nummers worden vervangen/aangepast.

avatar van Delars
Ben benieuwd, ik verwacht dat er wel een aantal grote veranderingen komen.

avatar van He$$el_01
Als het erg veranderd moet die hele tracklist toch ook weg eigenlijk? Of blijven alle titels hetzelfde?

Als er nog zoveel onduidelijk is over dit album moet 'ie misschien maar even van de site af. Of is deze tracklist officieel?

avatar van Delars
Weet ik niet, het is een beetje vaag allemaal.
Eerst zegt dat hij het album niet uit wou brengen, omdat het gelekt was.
Toen kondigde hij aan dat er een hele andere versie uitkwam.
En dan hoor je twee nummers die hij als eerste uitbrengt die precies hetzelfde zijn.
Ook de tracklist is hetzelfde.

avatar van MJ_DA_MAN
Als het goed is blijft de tracklist zo, maar is dus nog niet helemaal zeker.

Duuuuurt !!!!

avatar van flow natural
Ik denk dat op suburban noize records de nieuwe album cover staat bij het profiel van slaine.

Slaine 2.0 A world with no skies,de achtergrond is oranje kleurig,best wel beter dan die grijze.

avatar van Elohim
Beter vind je? Erg vervelend vind ik die eigenlijk... Dit kleurloze geeft veel meer de toon van het album weer dan dat rood-oranje. Nu ben ik sowieso niet zo erg op de kleur, maarjah...
Ze hebben trouwens de officiële pre-order pagina nog niet ge-update...

Elohim schreef:
Ze hebben trouwens de officiële pre-order pagina nog niet ge-update...

Neen hij staat nog op de oude.
Die t-shirt vind ik wel leuk maar ga het niet kopen.
Ik vind dat het wel lang duurt die nieuwe release date.

avatar van Elohim
Ik wacht op de nieuwe release date en ga dan kijken hoeveel het kost met dat t-shirt, vorige keer betaalde ik toen $30,- verzendkosten, ging mij wat te ver.

avatar van Harderwiek
Ben hier wel echt benieuwd naar. Ken Slaine vooral van zijn werk bij Snowgoons en Sicknature. Hij heeft echt een gruwelijk stem en flowt goed. Kijken of die een heel album aan kan.

avatar van Elohim
Heb je de geleakte versie (die erg anders wordt dan het eigenlijke album vanwege sample problemen) nog niet gehoord dan?

Is er al een officieel bericht geweest van de verandering van de titel en de voorkant?

avatar van MJ_DA_MAN
Als deze voorkant op de site van het label staat kun je aannemen dat dit de nieuwe cover wordt. De titel heeft hij meerdere malen bekend gemaakt op o.a. Facebook en Twitter. De originele versie van het album krijg je overigens gratis bij de nieuwe versie, al weet ik niet of dit op CD is of digitaal.

Oh das wel nice!

Deze voorkant staat namelijk alleen bij zijn profiel, niet bij de pre-order pagina. De titel had ik nog niet gemerkt.
Slaine - A World With No Skies CD - subnoizestore.com Staat nog de oude... Ligt waarschijnlijk gewoon aan mij hoor.

avatar van flow natural
Hmmm op undergroundhiphop staat hij al klaar met nieuwe tracklist.
Er zijn een heel deel goeie tracks die er niet meer bij staan :s.

avatar van Elohim
Jah ik zie hem. Ik zie trouwens bij de oude versie staan dat iemand hem heeft? Wtf? Zal wel een download bedoelen...

Erg jammer trouwens. Ik las hier eerder dat je bij de aankoop van de nieuwe versie de oude ook krijgt. Dat lijkt me wel erg mooi, want eerlijk: Reef op Landscapes