Sigur Rós - ( ) (2002)

IJsland
Label: FatCat

1. Untitled (Vaka) (6:38)
  2. Untitled (Fyrsta) (7:33)
  3. Untitled (Samskeyti) (6:33)
  4. Untitled (Njósnavélin) (6:56)
  5. Untitled (Álafoss) (9:57)
  6. Untitled (E-bow) (8:48)
  7. Untitled (Dauðalagið) (13:00)
  8. Untitled (Popplagið) (11:45)
avatar van TornadoEF5
Johnny Marr schreef:

Zeker en vast de moeite, Tornado.

Dat zal zeker mettertijd wel eens gebeuren, al staat er nog immens veel op de bucket list, en naarmate ik meer en meer kan afstrepen, wordt het dubbele eraan toegevoegd, dus het wordt er niet beter op. Muziek- en filmliefhebber zijn is een full-time job.

Ondertussen ook Takk... beluisterd. Dat was ook zeker en vast de moeite waard, maar ik denk dat dit album mijn voorkeur op dit moment krijgt, al kan dat nog veranderen. Van Valtari verwacht ik ook wel nog iets. Maar Kveikur en het album uit 2008 komen ook wel nog eens aan de beurt.

avatar van Yield
Vinylversie maar weer eens opgezet. Dit blijft toch wel een monument hoor. Je waant je in het winterse IJsland waar de omgeving gemaakt lijkt voor deze “soundtrack”. Heima, maar dan met de ogen dicht in een luie stoel en de koptelefoon op. Prachtig, tijdloos.

avatar van YuDa

...........

daum tche wún

avatar van Johnny Marr
YuDa schreef:

...........

daum tche wún

Jij vindt dit ook een aardig albumpie, neem ik aan?

avatar van Monsieur'
YuDa schreef: