K3 - 5 Jaar K3 (2004)

Alternatieve titel: Hun Grootste Hits!

Belgiƫ
Label: BMG

1. Heyah Mama (3:21)
  2. Yeke Yeke (3:29)
  3. I Love You Baby (3:43)
  4. Alle Kleuren (3:36)
  5. Leonardo (3:12)
  6. Hippie Shake (2:32)
  7. Oma's aan de Top (3:22)
  8. Tele-Romeo (3:18)
  9. Blub, Ik Ben een Vis! (3:13)
  10. Je Hebt een Vriend (3:24)
  11. Toveren (3:08)
  12. Feest (3:21)
  13. Papapa (3:09)
  14. Verliefd (3:35)
  15. De 3 Biggetjes (3:24)
  16. Oya Lélé (3:45)
avatar van Arno
Qua vreedzame teksten kan Alle Kleuren wel tellen, op dat vlak is dit een topcd.

Reik je hand naar me uit, leg ze in de mijne
En laat ons dromen van betere tijden
Is je huid donkerder of bleker dan de mijne
Laat ons proberen elkaar niet te vermijden!

Niemand op straat spreekt je aan, ziet je staan
Waarom doen mensen elkaar toch zo'n pijn
Zou het niet beter zijn als wij voortaan
Verdraagzaam zijn, verdraagzaam zijn

Maar als je dan kijkt naar de commercialiteit en de muzikale kwaliteit, dan verdient K3 toch niet meer dan 1 of 1,5* vind ik.

Dit album van K3 bevat uitsluitend goede liederen. Er zit geen enkel lied bij dat niet om aan te horen is. De muziek vind ik mooi en klinkt vrolijk. Ik ben sinds 25 april 2011 fan geworden van K3 toen ik op televisie een show van K3 zag op Zappelin waarbij ze het liedje "Tele-Romeo" zongen. Ik had dat liedje toen opgezocht op YouTube, nog 4 maal geluisterd en de video's in de suggesties aangeklikt. Die liederen klonken ook mooi, en sindsdien ben ik fan van K3.

De leukste liederen van dit album vind ik: Heyah Mama, Tele-Romeo en Toveren.

En nu richting alle mensen die reageren met: "K3 is alleen voor kleine kindjes" en "Het is kindermuziek".
Nee, dat klopt niet. K3 is voor alle leeftijden. Ik ben een stoere ouwe mannekerel van 15 jaar oud, en ik luister met plezier naar de liederen van K3.

Ik geef dit album een welverdiende 5 van de 5 sterren.