Dominik Eulberg - Diorama (2011)

Duitsland
Electronic / Dance
Label: Traum

1. Taeuschungs-Blume (5:16)
  2. Echomaus (6:55)
  3. Das Neunauge (5:20)
  4. Teddy Tausendentod (7:58)
  5. Islandmuschel 400 (7:15)
  6. Die 3 Millionen Musketiere (6:21)
  7. H2O (7:11)
  8. Der Tanz der Gluehwuermchen (6:19)
  9. Aeronaut (5:30)
  10. Wenn Es Perlen Regnet (8:22)
  11. Metamorphose (2:54)
avatar van T. DiNozzo
Wat een fijn album is dit. Net terug van een kleine vakantie naar de zon en op het strand dit album dagenlang beluisterd. Had nog een paar andere cd's meegenomen maar achteraf was dat niet nodig geweest. Een dikke 5*

De remix van Rone van Der Tanz der Gluehwuermchen is ook heel mooi!
YouTube - Dominik Eulberg - Der Tanz der Gluehwuermchen (Rone Remix)

Wat een schitterend album verder. Weet iemand nog artiesten die soortgelijke muziek maken?

avatar van GrafGantz

Fairmont
Gabriel Ananda
Gui Boratto
Marc Romboy
MIA (Duitse chick, niet die Tamiltijger)
Minilogue

Fairmont
Gabriel Ananda
Gui Boratto
Marc Romboy
MIA (Duitse chick, niet die Tamiltijger)
Minilogue
Pantha du Prince
Solomun & Stimming
Stephan Bodzin
The MFA
\

Oh super! Ik kende er al een aantal maar lang niet allemaal, thanks!

avatar van andnino
Al met al vind ik Diorama toch wat saaie momenten hebben, wat vooral komt door het feit dat sommige nummers wat langgerekt zijn. Fin van John Talabot, om maar een voorbeeld te noemen dat hierop lijkt, heeft daar veel minder last van. Hoger dan een 3,5* kom ik dan ook niet uit voor deze plaat, hoewel er zeker goede nummers op staan.

Schnee
1love schreef:
De remix van Rone van Der Tanz der Gluehwuermchen is ook heel mooi!
YouTube - Dominik Eulberg - Der Tanz der Gluehwuermchen (Rone Remix)

probeer zeker deze

Ripperton - Niwa (2010)

avatar van Boris1
Die 3 Millionen Musketiere ... veel beter wordt het niet

Arbeidsdeskundige
Wat is dit onvoorstelbaar fraaie muziek. Grandioos hoe alle diverse klanken elkaar opvolgen. Deze muziek brengt je in een heerlijke trance.