9th Wonder - The Wonder Years (2011)

Hip-Hop / R&B
Label: Traffic

1. Make It Big (5:14)

met Khrysis

2. Band Practice, Part 2 (1:59)

met Median en Phonte

3. Enjoy (3:23)

met Kendrick Lamar, Murs en Warren G

4. Streets of Music (3:06)

met Enigma en Tanya Morgan

5. Hearing the Melody (4:04)

met Fashawn, King Mez en Skyzoo

6. Loyalty (4:15)

met HaLo en Masta Killa

7. Now I'm Being Cool (4:09)

met King Mez en Mela Machinko

8. Never Stop Loving You (4:00)

met Talib Kweli en Terrace Martin

9. Piranhas (3:19)

met Blu en Sundown

10. Peanut Butter and Jelly (4:04)

met Marsha Ambrosius

15. That's Love (3:30)

met Heather Victoria en Mac Miller

16. A Star U R (4:17)

met GQ, Problem en Terrace Martin

Berichten die niet over de muziek gingen verwijderd.

avatar van Septua
Nummer 2 is lekker, maar er zitten toch weer een paar missers op..

avatar van Nr.4
Matig album, heeft 9th Wonder wel vaker last van. Band Practice en No Pretending vind ik dope, verder vooral veel slappe tracks.

avatar van Dirruk
Die Enigma slisssst als een gek. Niet om aan te horen.

avatar van Jordyp
Toch wel een vermakelijk album, ook al is de genre misschien meer Hip-Hop/R&B. Een ruime 3*.

avatar van j.b.b.l
Fijn album van 9th Wonder.Ik vind de R&B nummers het leukst.Ook Enjoy vind ik erg vermakelijk.

shadowboxer
De herkenbare soul invloeden van 9th Wonder zijn goed verstopt. Vervelende rappers, overgetunede beats en het enige wat nog mist op deze plaat is Lil Wayne. Na een hele rits aan hoogstaande platen slaat 9th de plank volledig mis op deze, highly anticipated, plaat. Jammer.

avatar van MJ_DA_MAN
Wel een leuk album met een aantal aardige tracks en het luistert niet eens zo slecht weg (amper echt mindere tracks), maar niet meer dan dat. Steeds weer hoop ik dat 9th zijn niveau van zo'n vijf jaar geleden weer kan halen, maar het zit er gewoon niet meer in (ondanks er dus zeker wel aardige nummers opstaan). Maar goed, dat weet ik al een paar jaar dus eigenlijk hou ik mezelf voor de gek door daarop te hopen. Gastartiesten zijn overigens ook gemiddeld: weinig zwakkelingen maar ook amper tot geen harde raps of zang (ondanks dat de nummers met zangeressen wel leuk zijn) te ontdekken.

avatar van Rene1979
Zoals MJ zegt er staat voor mij niet echt een mindere track op

avatar van Shelter
Enjoy is vet...die track trok mijn aandacht en ben ik dit gaan luisteren.
Streets of Music ook nice, sowieso wel een Tanya Morgan liefhebber.
Hearing the Melody en Loyalty een beetje saai na verloop van tijd.
Now Im being cool is meer lekker op dit album als afwisseling maar als losse track mwah
Never Stop Loving you is vet, Piranha's is goed. Dan Peanut Butter en One Night wat saai.
Your Smile vind ik een toffe beat hebben alleen die zang mwah.
No Pretending niet slecht/niet goed, 20 feet tall saai, Thats Love die rapper rapt een beetje in de stijl van Consequence maar vind het hier niet heel vet of zo maar ook niet slecht, A Star U R...wel grappig.
Conclusie als hij de goede tracks trend had doorgezet was ik zeker op 4,5-5 uitgekomen maar nu staat er teveel op wat een beetje als vullertjes aanvoelen. Desondanks zijn die vullertjes niet slecht of zo daarom 3,5*

avatar van Silky & Smooth
Ik weet eigenlijk niet waarom ik altijd heb gedacht dat dit een waardeloos album was. Ik heb hem weer eens opgezet en het is simpelweg een lekker album. Er staan geen nummers op die met kop en schouders boven de anderen uitsteken, maar daartegenover staat dat er ook geen slechte nummers op staan. Het is gewoon een warm 9th Wonder-sfeertje met bijpassende gastartiesten. Niet heel bijzonder, maar wel erg lekker!