Viktor Vaughn - Vaudeville Villain (2003)

Label: Sound-Ink

1. Overture (0:34)
  2. Vaudeville Villain (2:31)
  3. Lickupon (2:44)
  4. The Drop (3:25)
  5. Lactose and Lecithin (2:34)
  6. A Dead Mouse (3:55)
  7. Open Mic Nite Pt. 1 (3:13)

met Lord Sear, Brother Sambuka, Rodan en Louis Logic

8. Raedawn (3:00)
  9. Let Me Watch (4:27)

met Apani B. Fly

10. Saliva (2:28)
  11. Modern Day Muggin (2:43)
  12. Open Mic Nite Pt. 2 (3:13)

met Lord Sear, AJ Ready Wright en Creature

13. Never Dead (3:27)

met M. Sayyid

14. Popsnot (4:39)
  15. Mr. Clean (2:13)
  16. G.M.C. (3:33)
  17. Change the Beat (6:55)
avatar van aerobag
Die MF Doom, wat een discografie heeft deze man toch achter zijn naam staan. Als Viktor Vaughn brengt Doom toch wel net iets anders op tafel dan we van hem gewend zijn. De toon is naargeestiger en zijn flows net even een versnelling hoger. Creativiteit spat er weer van af.

avatar van Deranged
Lickupon bleek het erg goed te doen bij de DOOM top tien.

Neem aan dat de heren dan ook weten waar het over gaat.

Vik had straight up tegen een gezegd dat hij wel een keer eentje wilde geven met z'n likterop viel niet bepaald in goede aarde deze glimp van een nieuwe wereld vol ongekende mogelijkheden.

De hele sociëteit spreekt er nu de schande van.

avatar van Snoeperd
Bij Lickupon krijg ik een Notorious B.I.G. gevoel, iemand anders die dat ook heeft?

avatar van Dirruk
Snoeperd schreef: