CYNE - Wasteland Volume 1 (2011)

Label: Hometapes

1. Chapter I: Enter Killmore (10:04)
  2. Chapter II: Teeth. (9:59)
  3. Chapter III: The Rat Race (9:19)
  4. Chapter IV: An Introspection (10:24)
  5. Chapter V: Braces. (10:45)
  6. Chapter VI: I, Laserteeth (6:51)
Rene1979
Tof een nieuwe Cyne... En op Cassettebandje.. Voor 12 dollar krijg je het bandje en mp3 versie.

En besteld... 9 eurotjes is geen geld om je favoriete groepen te steunen.

avatar van niels94
Ik ben zeer benieuwd, schijnen relatief lange nummers te gaan worden als ik het goed begreep.

Yann Samsa
Dit wordt watertanden!

avatar van Harderwiek
Erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Heb hem ook maar even besteld, wat Rene zegt, deze horen moet je supporten!

avatar van -marco-
Ook besteld incl t-shirt etc Enter killmore klinkt alvast aardig/goed! Lekker duister, appart en mysterieus.

Rene1979 bedankt voor de tip

Staat trouwens dat alleen Cise Star rapt op deze tape

Rene1979
Graag gedaan Co! kan niet wachten Enter Killmore is inderdaad vet!

avatar van Delars
Zin in!!!!

avatar van Dakduivel
Harderwiek schreef:
Staat trouwens dat alleen Cise Star rapt op deze tape
Was me niet opgevallen maar inderdaad:

CYNE returns. On the heels of the rush of Water For Mars and the resplendence of 2008’s Pretty Dark Things, Cise Star, Enoch, and Speck tell a new story in classic mixtape form. Nearly an hour of brand new vocal tracks, seriously addictive beat vignettes, evolved samples, and the story of Laserteeth Killmore.

Raar en jammer want de afwisseling tussen Akin en Cise is vaak juist zo goed. Misschien is het wel een vergissing van Hometapes...

avatar van Rhythm & Poetry
Ik denk niet dat het een vergissing is. Het maakt mij niet heel veel uit, ik vind Cise Star de beste van de twee. En ik verwacht veel afwisseling qua instrumentatie, waardoor ik niet vrees voor eentonige muziek. Samen met de nieuwe platen van The Roots, Onra en Nujabes is dit toch wel de tape waar ik het meest naar uitkijk.

avatar van MAS
MAS
Heb hem ook besteld ben erg benieuwd! (Thnx R&P!)

avatar van Silky & Smooth
Ik ga hem ook bestellen. Puur om het feit dat het een cassettebandje is! (+ het shirt is vet!)

avatar van MAS
MAS
Haha cassette is wel vet ja. Twijfelde ook nog over het shirt maar heb die er toch maar niet bij gekocht.

dion_odinot
waar is deze te bestellen in nederland? incl. t-shirt

thanQ!

avatar van Harderwiek
Dit is toch gewoon een soort mixtape, geen regulier album?

avatar van nega
Rhythm & Poetry schreef:
ik vind Cise Star de beste van de twee.
NEE ! AKIN ! Weet iemand hoelang de plaat duurt ?

avatar van Dakduivel
Ja, ongeveer. Check m'n vorige bericht.

Ik vind het ook jammer dat Akin er niet bij is. De afwisseling tussen Cise en Akin vond ik juist altijd zo dope, maar ik denk dat dat niet het enige verschil zal zijn met voorgaande CYNE projecten. Kijkend naar de tracklist en de beoogde speeltijd die de nummers samen zullen bedragen verwacht ik namelijk ook veel lange instrumentale stukken waar Speck en Enoch hun kunsten mogen etaleren. Dat ze het talent ervoor hebben moge duidelijk zijn en de vraag hoe ze dit vorm zullen gaan geven maakt me dan ook heel erg benieuwd.

avatar van Murdoc023
Veel lange instrumentale stukken van Cyne
Ik verwacht zeer originele muziek te horen, ook omdat het op cassette is, wat in deze tijd vrij ongebruikelijk is.

avatar van Harderwiek
An Introspection Klinkt ook weer lekker. Raar genoeg weer een korte track. Andere tracks moeten lang zijn. Of we krijgen van beide producers 1 lange track ofzo... Benieuwd hoe het gaat uitpakken.

avatar van Rhythm & Poetry
De plaat is in twee delen, dus het is niet geheel onlogisch dat het eerste nummer (van beide platen) kort is.

Damn, die hoes is mooi

avatar van -d-
-d-

avatar van Delars
Wauuuw An Introspection klinkt geweldig.

avatar van Silky & Smooth
maxinator schreef:
Damn, die hoes is mooi

-d- schreef:
Ik heb de gehele pakket van 35 dollar besteld

Ik ook, daar krijg je de cover als poster bij!

Harco
An Introspection is best wel tof. Alleen jammer van Cise Stars stem; die is zo kleurloos. Zijn flow daarentegen is wel hard.

-d- schreef:
Ik heb de gehele pakket van 35 dollar besteld

Hier staat 25 dollar, mooi shirt ook!

ja, dat is voor in de USA, als je World selecteert ben je 35 kwijt

avatar van maxinator
Ah oké, alsnog een mooie deal lijkt me