Childish Gambino - Camp (2011)

Label: Glassnote

6. Heartbeat (4:32)
  7. Backpackers (3:18)
  8. L.E.S. (5:21)
  9. Hold You Down (4:59)
  10. Kids (Keep Up) (4:57)
  11. You See Me (3:16)
  12. Sunrise (3:42)
  13. That Power (7:46)
  14. Freaks & Geeks *
  15. Not Going Back *
  16. Heartbeat [Treasure Fingers Remix] *
  17. Heartbeat [Oliver Remix] *
avatar van WeztSide
Na een aantal luisterbeurten kan ik nu een conclusie geven, helaas is het niet een hele spectaculaire.
Childish Gambino heeft een paar hele gave producties maar overschrijd de lijn van zoetsappigheid ook erg vaak. De persoonlijkheid over het hele album is er niet een die lang boeit en zijn geschreeuw komt vaak zeikerig over. Toch beschikt Childish Gambino wel over rapkwaliteiten en kan hij zeker vermaken. Maar uiteindelijk blijft het album niet echt hangen, ook omdat ik het moeilijk vind om hem serieus te nemen, misschien is dat omdat ik hem vooral al goed ken in Community, maar ook omdat hij aan de ene kant een nerderig karakter neer probeert te zetten maar aan de andere kant wel de hele tijd rapt over alle 'Asian bitches' die hij doet als ie uitgaat.
Wel leuke nummertjes dus, maar niks speciaals of om erg enthousiast van te worden.