Helloween - Keeper of the Seven Keys Part II (1988)

West-Duitsland
Label: Noise

1. Invitation (1:06)
  2. Eagle Fly Free (5:08)
  3. You Always Walk Alone (5:08)
  4. Rise and Fall (4:20)
  5. Dr. Stein (5:03)
  6. We Got the Right (5:07)
  7. March of Time (5:16)
  8. I Want Out (4:42)
  9. Keeper of the Seven Keys (13:38)
  10. Save Us * (5:16)
  11. Savage * (3:25)
  12. Livin' Ain't No Crime * (4:42)
  13. Don't Run for Cover * (4:45)
  14. Dr.Stein [Remix] * (5:05)
  15. Keeper of the Seven Keys [Remix] * (13:51)
Pitchman schreef:
Ik heb de cd uitgave die gewoon de elpee volgorde aanhoud . En dan is Save Us nummer 7 en Keeper of the Seven Keys het laatste nummer.

Dat klopt niet helemaal. Op de lp stond Save Us oorspronkelijk niet op: klik
En de cd sluit normaal gezien af met Save Us: klik
Voor zover ik heb gekeken op Discogs heb jij wellicht een Canadese versie.

avatar van Edwynn
Save Us was een cd-bonus volgens mij.

Edwynn schreef:
Save Us was een cd-bonus volgens mij.

Zo herinner ik het me ook inderdaad.

avatar van Kronos
Blijkt inderdaad een bonustrack geweest te zijn, op de achterkant van de cd (op discogs) te zien. Ik zal eens een correctie doorsturen.

avatar van Pitchman
Ik heb de usa persing. Nr.7 is dan Save Us. Beetje verwarrend , als ie er maar op staat.

avatar van vielip
Inderdaad! Is één van de beste nummers op het album vind ik.

avatar van bennerd
March of Time is een beresterke uitschieter hier.

avatar van Kronos
In de statistieken scoort dat nummer maar gemiddeld. Mijn favoriet is Eagle Fly Free.

avatar van vielip
Ik draai het liever om en noem makkelijker de mindere nummers. Voor mij zijn dat Rise and fall (met enige afstand) en in iets mindere mate Dr. Stein. De rest van de nummers vind ik ijzersterk. De bonustracks uitgezonderd overigens. Die zijn wel goed maar reken ik niet tot het originele album.