Ringo Starr - Blast from Your Past (1975)

Label: Apple

1. You're Sixteen (You're Beautiful and You're Mine) (2:49)
  2. The No-No Song (2:31)
  3. It Don't Come Easy (3:05)
  4. Photograph (3:58)
  5. Back Off Boogaloo (3:20)
  6. Only You (And You Alone) (3:28)
  7. Beaucoups of Blues (2:36)
  8. Oh My My (4:18)
  9. Early 1970 (2:23)
  10. I'm the Greatest (3:22)
Bob Cremers
It Don 't Come Easy en Back Off Boogaloo en Photograph mooie nummers van Ringo Starr.

avatar van HiLL
die hoes Wat een rare snuiter is het toch!
De muziek? Neuuh doe maar niet joh!

avatar van musicfriek
Photograph vind ik wel fijn nummertje anders.. You're sixteen wel vreselijk.

avatar van Toon1
Ik zou dit wel eens willen horen , mijn verwachtingen zijn hier toch al niet hoog bij dus zo slecht kan het ook weer niet worden

avatar van devel-hunt
Een plaat met allemaal Amerikaanse top 10 hits, want jaja, neusmans was in de jaren 70 een succesvol artiest, daarna ging het bergafwaards, Brandy en casino's waren de boosdoeners, maar in deze tijd: niets aan het handje, en de nummers zijn goed!!

vondeich
Dankzij nr.'s 1 / 4 & 10 toch nog een 2,5*. Had veel lager uit kunnen vallen.

Dwangbuis
Van Early 1970 krijg ik spontane diarree, en Starr z'n teksten zijn ook niet bepaald om naar Liverpool te schrijven, maar uiteindelijk is het een tamelijk aangenaam en aanstekelijk geheel. Leve de middelmaat!

avatar van musician
Erg hoog op mijn lijstje van veel gedraaide cd's staat deze ook niet.

Van alle ex-Beatles maakte hij wel een redelijk behoorlijke start in de hitlijsten.

Solo heeft Ringo Starr 'zijn' beste tijd gehad in de periode 1970-1976.

Zijn cd's ken ik helemaal niet (ik heb er nooit aan durven beginnen, de kritieken waren dan ook niet mals), maar ik mag hopen dat die een betere samenhang, beter geheel en sterkere nummers hebben dan deze compilatie.

Het is een beetje onbenullige poging tot het maken van rocknummers. Het is eigenlijk niet meer dan pop. Covers. En ook erg moeilijk serieus te nemen.

Verreweg de minste Beatle.

avatar van Stijn_Slayer
Mee eens Hans. Als ik bijvoorbeeld het album Ringo uit 1973 tegenover Plastic Ono Band, Imagine of All Things Must Pass zet dan wordt Ringo omver geblazen. Dat hij een Beatle was kan me niks schelen en is geen garantie voor kwaliteit.

Ringo heeft wat leuke nummertjes gemaakt, meer niet.

Een al behoorlijk oud verzamelaartje van Ringo Starr . Maar wel met wat aansprekende hitjes die hij begin jaren 70 lanceerde . Vooral leuk voor de hep , want Ringo solo is niets meer dan eigenlijk wel leuk , en dan vooral nummers als Photograph , It Don't Come Easy en vooruit de dronkenmans song The No No Song , eigenlijk ook wel .
Het maakte Ringo volgens mij zelf ook niet zo veel uit , kon het goed relativeren allemaal . Nee dit is geinig om af en toe de revue eens te laten passeren , maar voor het echte spul zijn collega's Harrisson , en vooral Lennon en McCartney niet onverwacht een stuk interessanter .

avatar van Music4ever
Jammer dat Six O' Clock hier niet opstaat, dat is mijnsinziens verreweg zijn beste nummer.
Niet voor niets ook geschreven door Paul Mccartney.

Denk dat iedereen wel over eens is wat voor de rest zijn beste liedjes zijn,
Zitten goede tussen, maar allemaal niet heel bijzonder.
Behalve Six O' Clock dus, maar die staar er niet op........................