Whitney Houston - I Will Always Love You (2012)

Alternatieve titel: The Best Of

R&B / Pop
Label: RCA

1. You Give Good Love (4:36)
  2. Saving All My Love for You (3:58)
  3. How Will I Know (4:35)
  4. Greatest Love of All (4:50)
  5. I Wanna Dance with Somebody (Who Loves Me) (4:52)
  6. Didn't We Almost Have It All (5:07)
  7. So Emotional (4:38)
  8. Where Do Broken Hearts Go (4:38)
  9. I'm Your Baby Tonight (5:02)
  10. All the Man That I Need (4:11)
  11. I Will Always Love You (4:33)
  12. I'm Every Woman (4:47)
  13. I Have Nothing (4:53)
  14. Exhale (Shoop Shoop) (3:23)
  15. I Believe in You and Me (3:54)
  16. My Love Is Your Love (4:06)
  17. I Look to You (3:40)

met Jermaine Jackson

35. I Know Him So Well *

met Cissy Houston

avatar van Emile93
Ah bah!!! Hier kon je op wachten! Er is een 'legende' overleden en dat wordt weer eens lekker gebruikt om verzamelcd's uit te brengen! Bah! Wat haat ik die mentaliteit van de platenmaatschappijen toch!

avatar van Rockfan
Zijn ze nog laat.....meestal is de overledene nog niet eens begraven cq. gecremeerd. of ze knallen er al zo'n compilatie tegenaan. Je moet het ijzer smeden als het heet is, zeg maar.

avatar van catdog
Is ook weer lekker zo compleet die compilatie.

avatar van Emile93
Rockfan schreef:

Ja, daar heb je inderdaad gelijk in!!! Misschien ging het in februari net erg goed met RCA, en loopt het nu allemaal wat minder waardoor de inkomsten van zo'n compilatiealbum meer dan gewenst zijn...

avatar van GrafGantz
Rockfan schreef:

Nee hoor, het is juist precies getimed voor de feestdagen. Zo'n melkkoe breng je natuurlijk niet in februari uit, dat zou zonde zijn.

avatar van Deranged
Alleen jammer dat het woord 'love' net niet in elke titel zit.

Anders had ik 'm waarschijnlijk wel gekocht.

avatar van Ralph.
Zoooo...hier staan echt veel singles niet op. Kan je beter gewoon het dubbelalbum kopen wat 10 jaar geleden ofzo is uitgebracht.

avatar van FunkStar
Volgens mij klopt de tracklist niet helemaal?

MatthijsBudding
Zeer goede en complete verzamelaar! Deze is completer dan een oudere, toen was het nieuwe album er natuurlijk niet! Ik heb de 2-disc versie, dus met de extra nummers.

MatthijsBudding schreef:
Deze is completer dan een oudere

Maar wel zonder All At Ones!

MatthijsBudding
Ja, dat is zeker een gemis............. Prachtig nummer!

avatar van Gert1980
MatthijsBudding schreef:

Wat hits betreft is de oude verzamelaar toch écht beter, daar staan letterlijk alle hits op die Whitney heeft gehad. Die paar latere albums brachten geen echte hits meer voort. Bedoel, wie herinnert zich nu Million Dollar Bill of I Look To You?