Tony Yayo - Thoughts of a Predicate Felon (2005)

Label: G-Unit

1. Intro (1:14)
  2. Homicide (3:38)
  3. It Is What It Is (5:01)

met Spider Loc

4. Tattle Teller (4:17)
  5. So Seductive (3:30)

met 50 Cent

6. Eastside Westside (2:47)
  7. Drama Setter (5:03)

met Eminem en Obie Trice

8. We Don't Give a Fuck (3:41)

met 50 Cent, Lloyd Banks en Olivia

9. Pimpin' (3:06)
  10. Curious (3:23)

met Joe

11. I'm So High (3:25)
  12. Love My Style (4:08)
  13. Project Princess (3:50)

met Jagged Edge

14. G-Shit (3:45)
  15. I Know You Don't Love Me (3:55)

met G-Unit

16. Dear Suzie (3:07)
  17. Live by the Gun (2:57)
Mezelf
Grappig om te zien wie rond die tijd voor het kamp van The Game was en wie voor G-Unit bleef.

Achteraf kunnen we denk ik wel zeggen dat de producties op deze plaat wel redelijk goed in elkaar zaten maar Yayo eigenlijk net te weinig kan brengen op een solo album. Leuk voor een feature af en toe, zou ik zeggen.

Kan er nog steeds wel naar luisteren overigens. 3 omdat het iets beter dan gemiddeld is.

avatar van daveretam
Relax schreef:
Heeft The Game dit nou tegen Tony Yayo op One Blood ?

" Your 38 and still rapping ? uhg (dat ie het vies vind ofzo ) "

Nee, Tony Yayo is 29

t-h-y-$
30 hoor

t-h-y-$
Your 38, and still rappin'? Uhg! gaat over Jay-Z
vind ik trouwens raar, want game's grote held Dr. Dre is al 43 en die brengt binnenkort ook weer een album uit getiteld ''Detox'' en daar zegt ie niks over

avatar van daveretam

Toen One Blood uitkwam niet

Relax
31 maart 1968, New York (Verenigde Staten)

Ohw, dus dan wil je zeggen dat hij uit 1978 komt ?

Corrigeer dat dan maar.

avatar van MJ_DA_MAN
Relax schreef:
Ohw, dus dan wil je zeggen dat hij uit 1978 komt ?
Klopt.

Lesley079
Wel een aardige cd, met wat een lekkere nummers zoals bijvoorbeeld "Drama Setter" en "Live by the Gun"

0,5
Hier wil ik weinig woorden aan vuil maken. Yayo heeft geen talent als MC. Zijn flow is heel erg aangezet en heel nep. Die teksten roepen helemaal niks bij mij op behalve dat hij de grootste opschepper van G-Unit is. Die beats vervelen mij ook heel erg. Dus een 0,5 voor Tony Yayo.

avatar van Game
t-h-y-$ schreef:
Your 38, and still rappin'? Uhg! gaat over Jay-Z

Hij heeft het over Tony Yayo, omdat hij vindt dat hij op een oude lul lijkt.

Die line was ook bedoeld om Jay-Z een beetje te pesten. Maar in de volgende verse maakt hij het weer goed met Jay...

avatar van TheLegacy
Ik vind deze man een rare stem hebben

avatar van KILLERBEE99
Drama Setter

Best goed album van Tony Yayo, wordt wel eens tijd dat hij een 2de uitbrengt

Sommige tracks zijn wat minder, maar allemaal goed genoeg om aan te horen

avatar van Yestsida
Het minste debuutalbum van een G-Unit lid (Kidd Kidd daargelaten).

Tony Yayo is gewoon niet zo'n heel denderende rapper met een toch wel vrij speciale stem dat me niet helemaal ligt. De speelduur van een uur is daarmee ook te lang voor een soloalbum van Yayo.

Om eerlijk te zijn heeft de gastheer toch nog een tof albumpje afgeleverd. De beatkeuze en enkele gastartiesten hebben hier zeker iets mee te maken.

Homicide, It Is What It Is, So Seductive(!), We Don't Give a Fuck(!), Pimpin'(!), Curious(!), I'm So High, Project Princess, G-Shit, I Know You Don't Love Me, Dear Suzie en Live by the Gun zijn naar mijn mening (heel) sterke tracks.

Tattle Teller, Eastside Westside en Love My Style kunnen er ook nog mee door. Drama Setter is het slechtste nummer van deze LP. Dit ligt raar genoeg vooral aan Eminem.

Toch verrassend eigenlijk dat Tony Yayo een aangenaam album heeft kunnen uitbrengen. Een tweede hoeft er niet te komen van mij. Al zou ik het uiteraard wel beluisteren als G-Unit fan.