Low - The Invisible Way (2013)

Label: Sub Pop

1. Plastic Cup (3:01)
  2. Amethyst (5:20)
  3. So Blue (4:23)
  4. Holy Ghost (3:06)
  5. Waiting (2:38)
  6. Clarence White (3:47)
  7. Four Score (2:56)
  8. Just Make It Stop (4:08)
  9. Mother (2:52)
  10. On My Own (5:43)
  11. To Our Knees (3:08)

avatar van Abram Olsen
Wanneer On My Own losbarst...telkens opnieuw barst er in mij dan ook iets los. Wat een topband.

avatar van freakey
freakey schreef:

Ik heb hem ook al weer een tijdje in huis, vooral de eerste reacties waren behoorlijk lovend, tel daarbij op dat Genie / Held Jeff Tweedy de productie heeft gedaan en mijn interesse was gewekt.... Maar dus niet voor mij inderdaad... goed ingeschat Herman

Dit weekend de band live mogen aanschouwen op BKS, stuk indrukwekkender dan dit studio album, wat ik nog steeds te veel geneuzel vind... desalniettemin vallen stukjes nu beter in elkaar en grijpt de muziek op dit album me meer dan voorheen, vooral On My Own, dat toch het dichtst het gevoel van de live set benadert

avatar van ArnoldusK
Mijn hemel, waarom ontdek ik dit nu pas?
Elk stukje is een kunstwerkje.
En dan is dit door jullie gerated als een van de mindere albums.
Wat een pracht staat mij nog te wachten lieve medegebruikers.
Tot snel

avatar van itchy
herman schreef:
Misschien moeten ze toch weer eens wat meer uit hun comfort zone en het experiment opzoeken zoals op Drum 'n' Guns.
Mooi om dit nu te lezen, ze hebben geluisterd. Ze hebben precies dat gedaan, en hoe!

avatar van Juveniles
itchy schreef:

Is maar door welke bril je kijkt; voor mij is dit juist 1 van de meer memorabele LOW albums; geen distortion en geluids experimenten maar louter verstilde en simpele pracht. Tegelijkertijd realiseer ik me dat ik altijd een paar jaar achter loop; ws apprecieer ik Hey WHAT pas rond 2023.