De Jeugd van Tegenwoordig - Parels voor de Zwijnen (2005)

Label: Top Notch

1. Happen Naar de Baas (3:09)
  2. Voorjekijkendoorlopen (4:41)

met Aila

7. Echte HipHop (0:49)
  8. Voor Jou (7:09)
  9. De Stofzuiger (5:58)
  10. Willie Wartaal Is een Baas (Banne 2 Anthem) (3:16)

met Mella Mel

11. Echte Echte Hiphop (1:39)
  12. Pijpjes (Pop Pop) (3:46)
  13. Drie Keer Niks (2:06)
  14. So Duits (3:31)
  15. Ik Wil Me Lekkevoele (1:16)
  16. Shit Is aan Pt.1 (0:37)
  17. Shit Is aan Pt.2 (4:17)
  18. Hou het Straat (0:40)
  19. Bekkie (3:59)
  20. Beter Dan het Beste Album Ooit (2:54)
avatar van BoordAppel
De clip is ook wel grappig. Dat album van hun kan nog best wel ok worden. Zeker qua beats.

avatar van T.O.
En zowaar een persiflage van Kees de Koning aan het eind van de clip

Ik heb hem ook gehoord en ik vind het wel een leuk nummer.

Ik kwam op Soulseek nog wat nummers tegen van De Jeugd Van Tegenwoordig, maar die klinken heel anders. Blijkt er ook een Belgische punkband te zijn die zo heet!

avatar van Jordy
Ze stonden gisteren in Hilversum, paar tracks meegekregen. Qua beats zit het allemaal prima in elkaar volgens mij, benieuwd naar het album.

avatar van Eddie
Ik weer niet of het al bekend was maar ze komen 26-09-05 met hun debuut plaat, ik heb nu een paar nummers gehoord, en het klinkt nogal apart, maar zeker interesant.

Yak
Daarstraks speciaal The Box opgezet om eens te zien of de clip voorbij zou komen, nou ik hoefde maar een paar minuten te wachten. Opvallend genoeg werden die paar minuten gevuld door dat Schnitzelparadijs-nummer inclusief rockende Wouter met zonnebril en chicks aan zijn zijde.

Vooral dat outro in die praatshow is echt om je ziek te lachen. Het gaat te ver he?.. Het gaat te Fur! Het gaat te Fur!

Clipje staat trouwens ook gewoon op de site, wel een beetje zoeken en genoeg geld betalen.

avatar van BoordAppel

Haha, erg grappig inderdaad .

Yak
Hier (rechtsklik, save as) nog een interview, natuurlijk weer erg komisch. Vooral omdat de interviewer alles lijkt te geloven wat die gasten uitkramen, zoals een Oostenrijkse bierfabriek die 'Watskeburt' heet.

Geweldig Yak,

avatar van Ward
Leuk interview, Yak. Echt heel grappig.

avatar van Conway Twitty
een euro????????
kaaaaaaaanker

Yak
Check Guuz Hoogaerts' review van het album bij de Subjectivo's. Je hebt lovend, en je hebt héél lovend. Zeg maar: "beter dan het beste album ooit", zo lovend.

avatar van John Doe
Het zal idd wel best goed kunnen zijn. Dat is waar ik op hoopte, dat ze het ijzer smeden nu het heet is. Als vrij ingenieus zag ik ze vanaf minuut 1, deze nieuwetijdskinderen Dat moeten ze voluit benutten.

avatar van Conway Twitty
ik hou van de onbekende nummers nummers die ze hebben gemaakt,
veel meer gedurfd en bovendien de spijker op zijn kop slaand:

kenker kenker junks kenker kenker kenker gothics kenkeeeer

avatar van Jordy
Wanneer komt dat album eigenlijk? Begin ook erg benieuwd te worden.

Yak
29 September, als ik de insiders mag geloven. Overigens staat "So Duits" nu op bijna constante repeat, ik lach me helemaal scheel om dat nummer.

avatar van BoordAppel
Zag op kleuterzender TMF een gecensureerde versie van Voorjekijkendoorlopen. Waarom? Waarom?!

BoordAppel schreef:

Dat gaat te ver...
het gaat te furr...Het gaat te Furrr

Ink
en als je dan ook nog hoort...... dat ze snorren... op kim lian tekenen....

avatar van Jordy
Pft, nadeel van het uitkijken naar een Nederlands album... die lekken vaak niet 2 maanden van tevoren

avatar van starbright boy
BoordAppel schreef:

Zucht.... Vroeger toen TMF desnoods zelf clips aanpaste om ze ongecensureerd uit te zenden.... waaar blijft de tijd? Tsja, MTV, hè...

(Ik kan me iig herinneren dat TMF zelf "motherfucker" volledig terugbracht in de clip van Fire Water Burn van Bloodhound Gang).

Ink schreef:
en als je dan ook nog hoort...... dat ze snorren... op kim lian tekenen....

Jazeker... snorren! Soms baarden.

avatar van BoordAppel

Die clip is trouwens ook nog eens extreem saai. Het gaat echt te furrr inderdaad.

avatar van BoordAppel
Zelfs op The Box is de echte clip niet meer te zien . Vuile gore fascisten met hun blije censuur .

Ink
Dit weekend is mn leven verrijkt met 'Stofzuiger.' Iedereen hier al bekend met het fenomeen?
Tuit je lippen, doe de stofzuiger
schut de zak leeg, doe de stofzuiger
zak door je knieen, doe de stofzuiger

dit gaat echt te Furrr!

Yak
Ja, die Stofzuiger vind ik misschien wel wat ál te banaal. Het schijnt zelfs de volgende single te worden, nou ik zie de meute al klaarstaan met fakkels en hooivorken.
De beat van dit nummer is trouwens gran-di-oos.

avatar van BoordAppel
Jawel daar is hij dan! Het album waar we allemaal op hebben gewacht . Ligt vandaag in de winkel.

Vandaag al? Hij is nog niet eens gelekt toch, das ook nieuw

avatar van avdj
En het beste album van 2005 is geworden......

Wow, kan niet wachten!!