Usher - Confessions (2004)

R&B
Label: Arista

1. Intro (0:46)
  2. Yeah! (4:10)

met Lil' Jon en Ludacris

3. Throwback (4:46)
  4. Confessions (Interlude) (4:20)
  5. Confessions Part II (3:31)
  6. Burn (3:51)
  7. Caught Up (3:44)
  8. Superstar (Interlude) (1:04)
  9. Superstar (3:11)
  10. Truth Hurts (3:37)
  11. Simple Things (4:40)
  12. Bad Girl (4:21)
  13. That's What It's Made For (4:37)
  14. Can U Handle It? (4:39)
  15. Do It to Me (3:33)
  16. Take Your Hand (2:45)
  17. Follow Me (3:13)
  18. My Boo * (3:43)

met Alicia Keys

19. Red Light * (4:48)
  20. Seduction * (4:33)
  21. Confessions Part II [Remix] * (4:28)

met Kanye West, Shyne en Twista

totale tijdsduur: 1:00:48 (1:18:20)
avatar van Shelter
R&B is niet mijn genre, maar ik vind Burn een mooi nummer met goede tekst.
Yeah is echt een groot drama, maar dat vind ik van alles van lil john...kan er echter wel om lachen..muzikaal gaat het helemaal nergens over. Bij Caught up weet ik zeker dat ik het grootste gedeelte van een ander nummer ken en my boo is echt slecht, terwijl ik Alicia Keys over het algemeen wel kan waarderen.
Ik ken niet alle tracks dus ik stem niet.

avatar van Loveconfused
ohhh wat een heerlijk album! chille muziek en deze cd kan zoiezo een heel sexy sfeer creeëren! ik vind 'Bad girl' een heel relaxt nummer en 'Can you handle it' & 'Red light' zijn ook super. ben altijd geneigd om te dansen als ik zijn liedjes & stem hoor! heerlijk

avatar van NewYorkCityLight
Vind er niet zo heel veel aan. Eigenlijk gewoon een standaard licht RnB plaatje. Yeah! en My Boo springen er echt uit.

Tag
Ben al een lange tijd geen grote R&B fan meer, maar heb deze plaat laatst nog eens aangezet en hij beviel me wonderbaarlijk nog steeds! Ik denk dat ik vooral door z'n huidige crap nogal terug moest denken aan toen ik nog helemaal weg was van dit album. Toch wel een van de beste R&B platen naar mijn mening. Tracks als Bad Girl, Simple Things, Burn, Throwback en de Confessions doen het voor mij toch wel erg goed.

avatar van MIAB

Red Light * (4:48) --- 3,0
Seduction * (4:33) --- 2,5
Confessions Part II [Remix] * (4:28) --- 2,5

avatar van Barney Rubble
Geen R&B-fan en het zal deels jeugdsentiment zijn, maar Yeah is toch echt wel een popklassieker.