Supertramp - Paris (1980)

Alternatieve titel: Live in Paris '79

Rock / Pop
Label: A&M

1. School (5:41)
  2. Ain't Nobody But Me (5:24)
  3. The Logical Song (3:56)
  4. Bloody Well Right (7:23)
  5. Breakfast in America (2:57)
  6. You Started Laughing (4:02)
  7. Hide in Your Shell (6:54)
  8. From Now On (7:05)
  9. Dreamer (3:44)
  10. Rudy (7:08)
  11. A Soapbox Opera (4:51)
  12. Asylum (6:51)
  13. Take the Long Way Home (4:57)
  14. Fool's Overture (10:57)
  15. Two of Us (1:25)
  16. Crime of the Century (6:31)
avatar van Robje1968
In het verleden dit album op een zelf opgenomen cassettebandje gehad en helemaal stuk gedraaid.
Jaren later het album op CD aangeschaft.

Ik mis op het album wel een stukje authenticiteit en heb altijd wel het gevoel gehad dat de live registratie wat opgepoetst is. Als ik hier de berichten lees, schijnt dat ook te kloppen.
De 16 nummers die ze spelen zijn voor mij betreft helemaal goed en zit geen zwak nummer tussen.
Ik heb het altijd wel opvallend gevonden dat alle nummers van "Crime of the Century" op dit album staan.

avatar van Twinpeaks
Het heeft even geduurd , maar ik verhoog met een volle ster. Met het klimmen der jaren begin ik eindelijk de schoonheid in te zien. Met andere woorden : ik word een gezonde ouwe lul :O)

avatar van Vert Lin
Jeugdsentiment. Verbazingwekkend het niveau van deze live registratie. Meer dan prachtige songs.

Na 43 jaar draai ik dit album nog steeds, en af en toe ook de bluray op de thuis bioscoop. Ongekende kwaliteit, en blijft na honderden luister beurten nog steeds waanzinnig. 5 sterren omdat 6 niet mogelijk is

Trickfan schreef:

Helemaal mee eens!

avatar van EttaJamesBrown
Robje1968 schreef:
Jaren later het album op CD aangeschaft.

If everyone was listening?