KISS - Revenge (1992)

1. Unholy (3:43)
  2. Take It Off (4:51)
  3. Tough Love (3:44)
  4. Spit (3:33)
  5. God Gave Rock 'N' Roll to You II (5:20)
  6. Domino (4:01)
  7. Heart of Chrome (4:03)
  8. Thou Shalt Not (4:00)
  9. Every Time I Look at You (4:40)
  10. Paralyzed (4:15)
  11. I Just Wanna (4:08)
  12. Carr Jam 1981 (2:44)
avatar van Metal-D78
Mooi man zo'n marathon.... na 2 albums al constateren dat Kiss niet je ding is en daar vervolgens bij ieder "nieuw" album in bevestigd worden.

avatar van Edwynn
Everytime I Look At You is toch een prachtige ballad? Juist niet helemaal volgens de formule die Poison wel volgde met hun eveneens prachtige Every Rose Has Its Thorn. Look At You zingt iets minder makkelijk mee dan Forever van Hot In The Shade en heeft lekker veel pathos in zijn donder. Check ook de uitvoering op MTV Unplugged. Die is helemaal uit de kunst.

avatar van vielip
Klopt ja. Die is nog mooier dan de album versie. Ik snap ook niet goed wat er mis zou moeten zijn met zowel Every rose has it's thorn als Everytime I look at you eerlijk gezegd. Beide heerlijke ballads. Maar ja, als ballads je ding niet zijn dan houdt het al snel op natuurlijk.

avatar van Von Helsing
lennert schreef:
De 'ik wil seks met stevige vrouwen'-song Spit heeft puik gitaarwerk, de Argent-cover

Hier citeren ze Spinal Tap, "The bigger the cushion, the sweeter the pushin" uit Big Bottom.

avatar van jurado
Metal-D78 schreef:

Anders is het geen marathon natuurlijk.

Metal-D78 schreef:

Je klinkt gefrustreerd. Alsnog heb ik nog hogere cijfers gegeven. Het kan gewoon.

Von Helsing schreef:

Ja, ik vroeg me daar al af of het Spinal Tap was of een standaard kreet

vielip schreef:

In essentie niet, maar ik prefereer dan wat Bon Jovi deed.

avatar van ricardo
Dit vind ik ook 1 van de betere Kiss albums die ik origineel op cd gekocht heb, maar voor mijn gevoel duurt hij nogal lang, terwijl dat met 49 minuten eigenlijk nog wel meevalt. Een lekkere cd voor in de auto vooral.