Britney Spears - In the Zone (2003)

Label: Jive

1. Me Against the Music (3:44)

met Madonna

2. (I Got That) Boom Boom (4:51)

met Ying Yang Twins

3. Showdown (3:17)
  4. Breathe on Me (3:43)
  5. Early Mornin' (3:45)
  6. Toxic (3:21)
  7. Outrageous (3:21)
  8. Touch of My Hand (4:19)
  9. The Hook Up (3:54)
  10. Shadow (3:45)
  11. Brave New Girl (3:30)
  12. Everytime (3:53)
  13. Me Against the Music [Rishi Rich's Desi Kulcha Remix] (4:33)

met Madonna

14. The Answer * (3:54)
  15. Don't Hang Up * (4:02)
avatar van versluis17
Héérlijk album dit, alle albums zijn trouwens lekker maar deze springt er wel een beetje uit vind ik. lekkere dans nummers! wie waagt er een dansje?????;-)

avatar van musicman13
Een van de beste popalbums ooit! Het geheel is perfect!

LoveStoned
Dit is maar gedeeltelijk leuk, maar voornamelijk toch zwaar bagger.

avatar van Rumour
Beste album van Britney tot nu toe, tikkie stoer en afwisselend. Toxic was een uitstekende single, Everytime is een mooie ballad en Early Mornin' (geproduceerd en meegeschreven door Moby) is erg lekker. Brit zelf trouwens ook.

rick*
Vond dit destijds helemaal niet zo leuk als haar andere 3 albums van hiervoor. "Too many cooks spoil the broth" zou ik hier zeggen, veel te veel mensen raken veel te veel nummers aan. Iedereen probeert hier van alles wat, met wisselend succes.

Toxic is wel heel leuk maar de laatste 3 nummers Brave New Girl, Shadow en Everytime zijn het beste. Haar falsetto heeft ze nooit verleerd.

Madonna had zich niet moeten bemoeien met dit album en The Ying Yang Twins had ik met al hun geschreeuw ook niet gemist.

Een perfect popalbum is dit naar mijn mening zeker niet, Britney vind zichzelf hier heel wel heel stoer en zingt over feestjes en dronken worden, maar die arrogantie staat haar niet. De meerderheid van de tijd ademt ze in de microfoon en als ze dat niet doet, is ze een robot. Prachtige hoes en leuke videoclips maar er zit weinig persoonlijkheid en weinig Britney in dit rommelige album.

avatar van chaotic20
Haar beste album. Geweldige productie, ook Britney heeft aan dit album het meeste gewerkt (productie, teksten, instrumenten). 9 van de 13 nummers meegeschreven. Dit album hadden ze 'Britney' moeten noemen.

Jammer alleen dat Madonna erbij zit. Zonder haar was MATM beter geweest....

Touch of my hand is toch wel het beste nummer. Alles klopt. Perfectie.

Ik kan luisterend naar In The Zone eigenlijk geen slecht nummer aanwijzen. Okay dan, Early Mornin' is wat minder. Voor de rest een goed album dat vooral erg afwisselend is. Aangezien Britney zelf bij het schrijven van een heleboel liedjes is betrokken, lijkt In The Zone me de eerste CD waar ze echt inspraak heeft gehad, en met succes. Waarschijnlijk was ze hiermee verder gegaan als alle drama niet had plaatsgevonden die haar weer aan de korte lijn heeft gelegd. Jammer.

Met dit album bewijst Britney dat ze echt een 'volwassen' artiest is geworden. Toen ik dit album voor het eerst helemaal hoorde, moest ik er erg aan wennen, maar langzamerhand ben ik de nummers steeds meer gaan waarderen.
Mijn absolute favoriet is 'Everytime', wat naar mijn mening Britney's beste nummer ooit is. Muzikale perfectie gewoon (én zelf geschreven)

Verder luister ik graag naar '(I got that) Boom boom', 'Showdown' en 'Breathe on me'.
'Me against the music' is ook wel een leuke opener van het album.

avatar van Emile93
Britney Spears- In the Zone.
1. Me against the music (ft. Madonna). Een van haar grote hits van dit album. Best een lekker nummer! 4*
2. (I got that) Boom boom (ft. Ying Yang Twins). VRESELIJK die Ying Yang Twins. Britney is niet echt heel slecht maar dit is niet hét nummer voor mij. 1,5*
3. Showdown. Dit vind ik alles behalve een Britney nummer maar wel redelijk nummer. 2,5*
4. Breathe on me. Lekker nummertje! Beetje sexy gezongen maar wel relaxed! 3,5*
5. Early mornin’. Te monotoon als je het mij vraagt. 1*
6. Toxic. Een andere single. Het blijft een GEWELDIG nummer! Een goed Britney nummer! Echt, dit hoor ik over 5 jaar nog steeds graag! 5*
7. Outrageous. Gaat wel weer erg over haar lichaam en de hele bups erbij. Jammer. 1*
8. Touch of my hand. Lekker nummer! Na dit nummer heb ik minder het gevoel dat het album buiten de singles gewoon opvulling is. 4,5*
9. The hook up. Lekker exotisch getint nummer! 3,5*
10. Shadow. Heerlijk nummer! Meer een ballad- achtige popsong. MEER VAN DIT AUB! Heerlijk! 4,5*
11. Brave new girl. Het begon niet zo super maar het werd gelukkig wel een heel lekker nummer! 4*
12. Everytime. WAT EEN HEERLIJK NUMMER IS DIT TOCH!!! Ik heb dit nummer destijds nog op single gekocht. En nog steeds krijg ik kippenvel als ik het hoor! Persoonlijk vind ik dit Britney’s op een na beste nummer ever. Overprotected vind ik nét iets beter. Dit is echt een eindeloos nummer! 5*
13. Me against the music (Rishi Rich's Desi Kulcha Mix). Nee. Geef mij dan maar de gewone versie aub. Niet dat het nou echt heel slecht is maar het is mij iets té exotisch en te blij. 3*
14. The answer. Het moment waarop ze in het couplet begon te zingen dacht ik echt: ‘wow dit is I’m a slave 4 u’. Maar dat was dus toch niet zo. Wel een lekker nummer! 3,5*

Dit is het 4e album wat ik van madame Spears volledig luister. Echte hoogtepunten op dit album vind ik haar singles Toxic en Everytime, Shadow en Touch of my hand. Het album begint niet echt sterk maar bewaart de echt goede songs voor het midden/ eind! Geen tegenvaller. Wél slechter dan haar eerste en tweede album maar met meer hoogtepunten als je het mij vraagt.
Gemiddeld: 3,32 = 3,5*

avatar van Rich_B
Dit blijft toch haar beste cd, in ieder geval tot nu toe!
Het enige irritante nummer op deze cd vind ik 'Showdown' Voor de rest vind ik het een erg sterk pop album! Met deze cd wist ik het zeker, ik ben fan van deze vrouw!

avatar van laxus11
Toxic is by far het beste Britney nummer

avatar van chaotic20
Emile93 schreef:
Britney Spears- In the Zone.
4. Breathe on me. Lekker nummertje! Beetje sexy gezongen maar wel relaxed! 3,5*
5. Early mornin’. Te monotoon als je het mij vraagt. 1*
9. The hook up. Lekker exotisch getint nummer! 3,5*

Gemiddeld: 3,32 = 3,5*

Lol... Outrageous krijgt 1 ster, omdat het over haar lichaam gaat en Touch Of My hand krijgt 4,5 ster...... Weet je wel waar die over gaat?

avatar van jassn
herman schreef:
Doe mij de James Holden remix maar.
ik moet zeggen dat ik het origineel toch ook wel sterk vind. Ik ga dit album toch maar eens beluisteren, de meeste nummers die ik hier van ken zijn zeker wel de moeite waard.

avatar van Sjaan
Baggerzooi...kan hier niet warm van worden....

avatar van MIAB
In een razend tempo komen de albums van Britney op je af. En dat is ook te merken. Veel kwantiteit. Toxic is echter een fantastische plaat. De samenwerking met Madonna en Ying Yang Twins is aardig, maar niet echt een meerwaarde. Overall een leukere cd dan de eerste 3.