Yo La Tengo - And Then Nothing Turned Itself Inside-Out (2000)

Label: Matador

1. Everyday (6:30)
  2. Our Way to Fall (4:17)
  3. Saturday (4:17)
  4. Let's Save Tony Orlando's House (4:17)
  5. Last Days of Disco (4:59)
  6. The Crying of Lot G (6:27)
  7. You Can Have It All (4:43)
  8. Tears Are in Your Eyes (4:33)
  9. Cherry Chapstick (6:09)
  10. From Black to Blue (4:46)
  11. Madeline (3:35)
  12. Tired Hippo (4:44)
  13. Night Falls on Hoboken (17:41)
thesceneisnow schreef:
Bikkel; pak dan vooral 'i can see the heart beating as one' mee; die is wat mij betreft nog nét iets beter dan deze.
Painful ook mooi.

Thanx voor de tip!

Ik volg 'de huidige scéne' bikkel2. I Can See the Heart Beating as One is hier een torenhoge favoriet. Al is de plaat mss een tikkeltje moeilijker te doorgronden dan deze binnenstebuitenkering (een miljoen punten in SCRABBLE). Ik ken weinig platen die diverser zijn. Maar dat is net de torenhoge charme.

Vind de band sinds I can hear.... dat ze hun draai gevonden hebben, vond de meer noisy periode wat minder als waren ze toen ook goed (maar bv SY deed dat veel beter), hoewel little Honda wel magistraal is. Deze lp is geniaal (heb de vinyl versie), het lijkt soms wel een andere band.
Als je bv You can have it all hoort, daar word ik heel vrolijk van, melancholisch is het ook en de afsluiter, fokking geniaal
Zag ze oa bij Crossing Border in die zaal met die kroonluchters (daarna kwam Alela Diane), wat een avond.....

avatar van henkiev
Wat een geweldige plaat is dit toch!!briljant!!

avatar van Mastroianni
Heerlijke plaat. Ideaal voor een lekker luie zaterdagmorgen.