Soup - The Beauty of Our Youth (2013)

Noorwegen
Label: Aspen

1. The Spirit Lodge (6:21)
  2. Our Common Ground (4:14)
  3. This Place Is a Dream (3:43)
  4. Transient Days (5:05)
  5. Memoirs of an Imaginary Friend (6:41)
  6. Loralyn (And the River Lady Within) (7:04)
  7. Clandestine Eyes (8:14)
  8. A Life Well Lived (7:32)
avatar van robbizzel
Toevallig net Going Somewhere geluisterd, pff compleet weg geblazen wat een climax in dat nummer zeg, mooie nieuwe ontdekking deze band!! Vanmiddag even de rest van Remedies luisteren

avatar van WoNa
Deze plaat gekocht na afloop van een geweldig concert in De Boerderij op 10 mei. Na enkele luisterbeurten is het wel duidelijk: dit is wel een heel erg fijne plaat van dit Noorse viertal. Wat rustiger dan Remedies, maar op zich zit ook hier enorm veel dynamiek ik, maar dat evenwichtiger verdeeld. Dat maakt de plaat minder overdonderend, maar wel vol kippenvel momenten door de sterkere dynamiek. Speciaal bandje dat Soup.

avatar van dynamo d
Ik dacht zal wel niet veel soeps zijn met zo'n naam maar wat een vergissing ..... Clandestine Eyes is schitterend maar eigenlijk is het hele album meer dan prima.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Geweldig album. Elk nummer is raak hier.

via via net ontdekt : geweldig!!