Vitesse - Good Lookin' (1999)

Label: Rotation

1. Good Lookin' (3:38)
  2. Generator of Love (4:19)
  3. Runnin' the Streets (2:58)
  4. Rosalyn (3:27)
  5. First Train (4:34)
  6. Sweet Dreams (2:56)
  7. Whole Lot of Travelin' (5:21)
  8. Young Girls (3:59)
  9. Can't Keep a Promise (3:35)
  10. So Cool (4:09)
  11. Vanity Islands (2:52)
  12. Julia (2:51)
  13. All My Heart (3:48)
  14. Runaway (3:56)
  15. Who Turned My Name into a Number (3:44)
  16. I Wonder (3:35)
avatar van spoiler
DennizP schreef:
Dag allemaal,

Afgelopen woensdag ben ik bij Herman geweest. In alle bovenstaande gissingen zit wel een kern van waarheid. Herman lijdt aan het syndroom van Capgras. Niet best dus.
Hij zag er super verzorgd uit, geen rimpels, mooie verzorgde bos met krullen zoals we hem allemaal kennen. De vraag of we Herman ooit nog op het podium zullen zien kan ik beantwoorden met een 'NEE', dat is helaas uitgesloten ...

Dank voor de update Denniz.
Het blijft jammer om te lezen dat het minder goed gaat met mijn oude muziekheld. Hopelijk heeft hij het in "zijn" wereld wel fijn en goed om te lezen dat hij er verzorgd uit ziet.

avatar van bikkel2
Triest om te vernemen. Wat een impact moet dit voor hem en zijn omgeving hebben.

Bedankt voor de melding Denniz.
In ieder geval wat duidelijkheid.

Herman en ik kwamen jarenlang, tot 2009, veelvuldig bij elkaar over de vloer. Op een gegeven moment zag hij mij ook als een dubbelganger en zat volgens hem ook in het complot. Afgelopen woensdag besloot ik de stoute schoen toch weer aan te trekken en een poging te wagen. Tevergeefs ... Het gesprek eindigde al na vijf minuten vanwege dezelfde redenen als zes jaar geleden. Capgras is een verschrikkelijk syndroom, omdat je zelf niet weet dat je er aan lijdt en continue in een waanwereld leeft.
Zijn huurbaas vertelde me overigens dat hij nog steeds zingt en muziek maakt op zijn keyboard en drumcomputer. Maar het rottige syndroom maakt het helaas onmogelijk om ooit nog op het podium te staan.

avatar van haythijs
Wel bijzonder voor jou ook vrees ik om hem zo te zien veranderen en meemaken. Uiteraard ook voor zijn directe omgeving, nu weet ik niet wat betreft eventuele vrouw kinderen of ouders. Ken de aandoening ook niet maar als je een bekende hebt die het ' anders' beleeft en ziet en dus niet diegene is die jij kent van daarvoor....
Doet niks af aan zijn enorme drumtalent! Heb nog een paar singletjes en als klein jochie vond ik dat geweldig. Die drumkit met die pads die erboven leken te zweven, prachtig!

buizen
"Hij zag er super verzorgd uit, geen rimpels, mooie verzorgde bos met krullen zoals we hem allemaal kennen. "

Hoe triest het relaas ook is, moest toch wel even glimlachen juist deze info te vernemen, DennizP, bij juist dit album. Als Herman zijn uiterlijk verwaarloost gaat het 'echt' heel slecht met 'm. Ben blij dat ie z'n trots en zelfrespect nog heeft door er tiptop uit te (willen) zien. Maar hij woont dus wel gewoon 'zelfstandig' (hij zit toch hopelijk niet in een verzorgingstehuis)?

hee denniz weet je al of herman toestemming heeft gegeven voor het boek dat over hem word geschreven te publiceren.

buizen schreef:

Herman woont nog gewoon op zichzelf en super gezond.

Ik ken Herman uit de tijd dat hij René Vlieger verving in de band The Softs met o.a. Tom de Smidt, Klaas Groot en Felix op 't Einde...

avatar van spoiler
tjitta schreef: