P!nk - I'm Not Dead (2006)

Label: Arista

1. Stupid Girls (3:17)
  2. Who Knew (3:28)
  3. Long Way to Happy (3:49)
  4. Nobody Knows (3:59)
  5. Dear Mr. President (4:33)

met Indigo Girls

6. I'm Not Dead (3:46)
  7. 'Cuz I Can (3:43)
  8. Leave Me Alone (I'm Lonely) (3:18)
  9. U + Ur Hand (3:34)
  10. Runaway (4:23)
  11. The One That Got Away (4:42)
  12. I Got Money Now (3:55)
  13. Conversations with My 13 Year Old Self / I Have Seen the Rain (7:50)

met Jim Moore

14. Fingers * (4:13)
  15. Centerfold * (3:47)
  16. Crash & Burn * (4:26)
  17. Fingers * (3:42)
  18. Heartbreaker * (3:10)
  19. U + Ur Hand [Bimbo Jones Remix] * (3:48)
madonnagirl3
Ik heb deze ook nog maar 1 x beluisterd, maar ik vond deze minder als de andere 2 die ik tot nu toe gehoord heb 'Funhouse' en 'Try This'.
Misschien moet ik het album nog even een langer tijd gaan draaien, dan zou ik hem misschien net zo goed vinden als de bovenste 2. Ik moet nu alleen nog 'Can't Take Me Home' & 'M!ssundaztood' horen!

Geweldig album, vind het altijd al leuk om naar p!nk te luisteren, een echte rockchick!
Vind vooral Dear Mister President prachtig...!
Dit is zeker weten één van mijn favoriete albums.

avatar van NewYorkCityLight
Dit en Try This blijven haar beste albums.
Allebei zijn ze heerlijk.

M!ssundaztood en Funhouse waren teleurstellend.

avatar van luisje
stupid girls is echt ge-wel-dig en dear mister president is heel erg mooi

avatar van Hanszel
Dit is eigenlijk toch wel een van de beste. Ik twijfel eigenlijk tussen deze en Funhouse. Can't take me home was 'om even in te komen', Missundaztood was al goed, Try this iets beter en deze dus nóg beter.

Topwijf, die P!nk !!!

avatar van Darkzone
Sinds mijn vrouw de cd van Funhouse heeft en die ook helemaal grijs gedraaid heeft, ben ik Pink veel meer gaan waarderen en haar ook heel goed gaan vinden. Funhouse is een topalbum en de singles van de vorige albums zijn heel leuk. Alleen de eerste 2 albums waren buiten de singles maar matig, daarna werd het beter en beter met als topper dit album tot dan toe. Waarna Funhouse dit album weer overtreft. Desondanks is dit ook een erg tof album, vooral het Lady Gaga-achtige Fingers. Een semi-klassieker, dit album!

avatar van Noere
Alleen al dat uitroepteken in haar artiestennaam doet mij weer kromliggen van de diarree. Heb nooit iets gevoeld voor haar theatrale, quasi-rebelsheid, terwijl ik best wat kan hebben als het om dit soort ongein gaat.

avatar van Funky Bookie
Heerlijk album vol puntige poprock songs.
Hier en daar vergelijkbaar met onze eigen Anouk.
Stupid Girls en Dear Mr. President zijn mijn hoogtepunten.