Chris Brown & Tyga - Fan of a Fan: The Album (2015)

R&B / Hip-Hop
Label: RCA

1. Westside (3:34)
  2. Nothin' Like Me (4:05)

met Ty Dolla $ign

3. Ayo (3:45)
  4. Girl You Loud (3:33)
  5. Remember Me (4:13)
  6. I Bet (4:02)

met 50 Cent

7. D.G.I.F.U. (Don't Get It Fucked Up) (3:44)

met Pusha T

8. Better (3:42)
  9. Lights Out (4:46)

met Fat Trel

10. Real One (4:59)

met Boosie Badazz

11. Bitches 'N' Marijuana (4:14)

met ScHoolboy Q

12. She Goin' Up (3:47)
  13. Wrong in the Right Way * (4:30)
  14. Bunkin' * (5:02)

met Jay 305 en T.I.

15. It's Yo' Shit * (3:47)

met Wale

16. Banjo * (3:39)
avatar van Holla
Een van de projecten waar ik benieuwd naar ben de komende tijd!

Holla schreef:
Een van de projecten waar ik benieuwd naar ben de komende tijd!

Idd! Dit wordt een knaller denk ik. Van Big Sean heb ik ook hoge verwachtingen.

avatar van Holla
NL_RAPPIN schreef:

Idd! Dit wordt een knaller denk ik. Van Big Sean heb ik ook hoge verwachtingen.

Van Big Sean heb ik nog de hoogste verwachtingen

De Tracklist van dark sky paradise ziet er veelbelovend uit!

Holla schreef:

Van Big Sean heb ik nog de hoogste verwachtingen

Jup ik ook, wat hij de laatste tijd dropt is allemaal héél dope. En wat @LastKing zegt de tracklist ziet er erg belovend uit.

Van dit album verwacht ik een hoop zomerbangers haha.

Bitches N Marijuana is hardddd

NL_RAPPIN schreef:
Bitches N Marijuana is hardddd

ScHoolboy Q

FelipeGutiérrez
Heb de snippets nog niet geluisterd, maar ik verwacht een album vol bangers met een zomerse vibe.

avatar van Delars
Ayo is dat nummer waarbij je helemaal dronken in de badkamer ligt tijdens een huis feest met een paar schaars geklede chicks.

avatar van René.
Ik heb het even opgezet maar zit helaas nog steeds in m'n eentje in de huiskamer.

avatar van Delars
Ik heb ook niks gezegd over mannen met een masker op.

Hahaha

bennerd

avatar van Delars
Lekker album, ze gooien met swag.

Vond de mixtape van deze gasten aantal jaren terug ook al lekker en dit klinkt op het eerste gehoor ook verrassend goed. Gaat alleen maar over bitches en geld maar wat verwacht je van Chris Brown en Tyga; zie mezelf deze in de zomer flink gaan draaien. Vooral Nothin Like Me, Real One, Bitches 'N' Marijuana en Remember Me vind ik lekkere nummers. Ben wel van mening dat Chris Brown dit album 'maakt', het zijn toch vooral de hooks waarvoor je dit luistert; ben sowieso niet zo weg van Tyga en vind 'm niet veel toegevoegde waarde hebben. De verse van Pusha T op D.G.I.F.U. is trouwens echt goud.

avatar van Silky & Smooth
Zo'n projectje waarvan - zowel vanwege de combinatie als de cover - ik van tevoren totaal niks verwachtte, maar toch wel lekker blijkt te zijn. Zowel de zang als rap van Chris Brown kan ik wel waarderen en de combo met Tyga pakt goed uit.

avatar van NL_RAPPIN
Ik weet wel wat ik ga draaien deze zomer! Vooral de tracks met Boosie en 50 ga ik dik op.

FelipeGutiérrez
Kreeg direct een 'zomergevoel' toen ik dit album opzette. Ik was dus ook wel een beetje teleurgesteld toen ik uit het raam keek.

avatar van BabaGanoesj
Larssebas schreef:

Lijkt me toch moeilijk om dit album te luisteren als je Tyga niet dope vind, al helemaal als je vind dat hij geen toegevoegde waarde heeft (of niet veel). Maar het kan natuurlijk. Lijkt mij alleen wel storend om hem dan steeds te horen

avatar van Johnny Marr
Dayum wat blijft Bitches N Marijuana hard.