Tindersticks - The Waiting Room (2016)

Label: City Slang

1. Follow Me (2:45)
  2. Second Chance Man (3:56)
  3. Were We Once Lovers? (4:49)
  4. Help Youself (5:38)
  5. Hey Lucinda (5:16)

met Lhasa

6. This Fear of Emptiness (3:59)
  7. How He Entered (4:46)
  8. The Waiting Room (4:54)
  9. Planting Holes (2:02)
  10. We Are Dreamers! (5:20)

met Jehnny Beth

11. Like Only Lovers Can (4:32)
0,5
No treasure but hope bevat werkelijk geen enkel vernieuwende song. De zware traag voortkabbelende bariton van Staples lijkt nu zelfs niet eens meer uit de eerste versnelling te geraken. Saaiheid ten top. M.i. einde van 26 jaar Tindersticks

avatar van thetinderstick
Boomersstory schreef:

Ik vind het toch bijzonder hoe je van 4,5* voor Can Our Love en Waiting for the Moon (ook niet vernieuwend toen) tot 0,5* voor de laatste 3 albums komt (incl the Something Rain). Zoveel kwaliteitsverschil hoor ik daar echt niet in. Maargoed, ieder maakt z’n eigen afweging daarin.

0,5
Je zegt het precies zoals het moet: ieder heeft daar een mening. En ik ga die mening van mij en anderen hier niet bediscussiëren zo je begrijpt

0,5
Bye the way Waiting for the moon bestempel ik wel degelijk als zeer vernieuwend en that was all....

avatar van dix
dix
Boomersstory schreef:

Deze Waiting Room is inderdaad weinig verrassend. Het spannende The Something Rain van wat langer geleden heeft mij echter wel degelijk weer bij de les gekregen. Maar je bespreekt hier alvast de opvolger zie ik nu.

Boomersstory schreef:
En ik ga die mening van mij en anderen hier niet bediscussiëren zo je begrijpt

Affiches plakken en wegwezen, dat kan natuurlijk prima op een forum. Musicmeter biedt ook de mogelijkheid om meningen uit te wisselen en zelfs bij te stellen.