Captain Beefheart and the Magic Band - Shiny Beast (Bat Chain Puller) (1978)

Rock / Avant-Garde
Label: Bizarre/Straight

1. The Floppy Boot Stomp (3:51)
  2. Tropical Hot Dog Night (4:48)
  3. Ice Rose (3:37)
  4. Harry Irene (3:42)
  5. You Know You're a Man (3:14)
  6. Bat Chain Puller (5:27)
  7. When I See Mommy I Feel Like a Mummy (5:03)
  8. Owed T'Alex (4:06)
  9. Candle Mambo (3:24)
  10. Love Lies (5:03)
  11. Suction Prints (4:25)
  12. Apes-Ma (0:40)
LucM schreef:
Ik ken 4* toe maar dit album kan misschien nog groeien.

Misschien..? Wat ik je brom. Maak alvast maar een gat in je dak.

Uiteraard helemaal eens met kistenkuif.

kistenkuif
Vriendelijk verzoek om mijn schuilnaam voluit te schrijven. Met hoofdletter mag In mijn geboortedorp leefden en leven nogsteeds vele kuiven. Mijn vader maakte groentenkisten. Vandaar de handige bijnaam om in het dorpsleven onderscheid te kunnen maken. Associaties met tv-format of nog erger zou ik bovendien willen vermijden. Maar dit terzijde. Back to Beefheart. Ook een mooie naam trouwens.

Your wish sir.

Uiteraard aangepast. En sorry hiervoor.

kistenkuif
Merci, excuus niet nodig hoor.

kistenkuif schreef:
Merci, excuus niet nodig hoor.

Geen probleem.

Darklands
Zo, ik heb net iets gedaan wat nog niemand eerder heeft gedaan. Namelijk dit Avant-Garde meesterwerk op de 1e plaats zetten in mijn persoonlijke MM top 10.
Niet verder vertellen !

avatar van Cellulord
Darklands schreef:
Niet verder vertellen !

Lang heeft hij er niet gestaan. Maar geen angst ik zal het niet verder vertellen

avatar van Rudi S
Ach het ene avant garde meesterwerk is vervangen door het andere avant garde meesterwerk.