Midori Takada - Through the Looking Glass (1983)

Japan
Avant-Garde
Label: RCA

1. Mr. Henri Rousseau's Dream (11:52)
  2. Crossing (8:40)
  3. Trompe-L'œil (5:26)
  4. Catastrophe Σ (14:46)
avatar van -SprayIt-
Dit is meer dan geweldig. Lang geleden dat ik zo'n mooie ontdekking heb gedaan! Aanrader voor een ieder!

-SprayIt- schreef:

Zelfde hier, ontdekt door YouTube een aantal maanden geleden en het verbaasde me dat deze nog niet op de site stond.
Zelden zo'n mooie droomplaat gehoord.

Dit is een prachtplaat. Inderdaad een aanrader voor mensen die willen en durven dromen.

avatar van kobe bryant fan

Heerlijk nieuws, morgen maar eens de platenboer contacteren!

avatar van -SprayIt-
Cd is hier binnen, genieten!

avatar van Dreten Bukgat
-SprayIt- schreef:
Cd is hier binnen, genieten!

hier ook aan het genieten, bij mij de 2LP. fantastische release dit. fijn om in je collectie te hebben.

LP ligt opzij voor mij!

avatar van -SprayIt-
Ook ik heb de LP besteld, blijft een fantastisch stukje muziek. Binnenkort live in Amsterdam!

Mooie release... Prachtige op 45 toerenplaat op dubbel vinyl, voor het perfecte luistergenot. Voor deze instant ambient/ elektronische klassieker, met de mooiste hoes van dit jaar!
Blind aanschaffen dus. Er zijn er 500 van dus op is op.

avatar van Poa
Poa
Voor de mensen die hem niet kunnen vinden op Apple Music of Spotify (zoals ik): hij staat ook in zijn volledigheid op Soundcloud.

Through The Looking Glass (reel-2-reel to digital conversion)