Cult of Luna & Julie Christmas - Mariner (2016)

Zweden / Verenigde Staten
Label: Indie

1. A Greater Call (8:19)
  2. Chevron (8:53)
  3. The Wreck of S.S. Needle (9:33)
  4. Approaching Transition (12:59)
  5. Cygnus (14:50)
  6. Beyond the Redshift * (11:35)
Hoedijk
Haar stem is een kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind de chemie tussen Cult of Luna en Julie Christmaseiland aanstekelijk. Een zware donkere sound gecombineerd met de power van Julie's stem, wow! Absolute hoogtepunten zijn wat mij betreft Chevron en The Wreck of The S.S. Needle.

Hoedijk
Hoedijk schreef:
Haar stem is een kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind de chemie tussen Cult of Luna en Julie Christmas aanstekelijk. Een zware donkere sound gecombineerd met de power van Julie's stem, wow! Absolute hoogtepunten zijn wat mij betreft Chevron en The Wreck of The S.S. Needle.

avatar van Placebo13
Na de cd een paar keer te hebben beluisterd had ik hem onder No my Cup of Tea opgeborgen. De Cult discografie maar weer een keer beluisterd met als laatste Mariner. Waar was ik met mij hoofd ....... . Verkocht! Met name de uithalen van mevrouw Christmas en de hypnotiserende rifs van de heren, verkocht!
I Told You So!

avatar van sp00kjj
Volledige performance van Mariner live in Kortrijk! Fijn om deze donkere dagen mee door te komen.

Cult of Luna & Julie Christmas - MARINER - Live at De Kreun

avatar van Forza
Heerlijk album, met zeer grote overtuiging gespeeld en gezongen.

avatar van Zagato
Ik luister dit album niet vaak maar als ik het doe grijpt het mij bij de strot.

Sparky
Heerlijk, die combi van zware post metal van Cult of Luna en die heerlijke felle uithalen van Julie Christmas.