The Avalanches - Wildflower (2016)

Australiƫ
Electronic / Hip-Hop
Label: Astralwerks

1. The Leaves Were Falling (0:15)
  2. Because I’m Me (4:12)
  3. Frankie Sinatra (3:44)

met Danny Brown en MF Doom

4. Subways (3:10)
  5. Going Home (2:06)
  6. If I Was a Folkstar (4:33)

met Toro y Moi

7. Colours (3:32)

met Jonathan Donahue

8. Zap! (1:58)
  9. The Noisy Eater (3:14)

met Biz Markie en Jean-Michel Bernard

10. Wildflower (1:14)
  11. Harmony (3:48)
  12. Live a Lifetime Love (2:30)
  13. Park Music (0:54)
  14. Livin’ Underwater (Is Something Wild) (1:56)
  15. The Wozard of Iz (2:59)

met Danny Brown

16. Over the Turnstiles (0:41)
  17. Sunshine (3:37)
  18. Light Up (1:34)
  19. Kaleidoscope Lovers (3:55)
  20. Stepkids (4:32)

met Jennifer Herrema en Warren Ellis

21. Saturday Night Inside Out (5:07)

met Father John Misty en David Berman

22. Frankie Sinatra [Extended Mix] * (4:28)
Dim
Zeer sterke eerste helft, daarna wordt het vlak, waarbij ingeleverd wordt op muzikaliteit ten faveure van bijgeluiden.

avatar van Johnny Marr
Dim schreef:

Exact mijn mening. Misschien verlaag ik 'm ook wel nog na de volgende luisterbeurt.

Telamon
zaaf schreef:
Heerlijke voorbode Frankie Sinatra laat bekende volle en toch speelse/luchtige mix horen. Wat heb ik hier zin in!

Kom ik bij het beluisteren van Andrew Bird (& The Mysterious Production of Eggs) via Spotify onverwacht terecht bij dit nummer. Blijkbaar niet het album aangeklikt maar een afspeellijst met deze naam. Gelukkig maar want wat een heerlijk nummer. (rest van deze afspeellijst ook trouwens)