Phil Collins - ...Hits (1998)

Label: Virgin

1. Another Day in Paradise (6:20)
  2. True Colors (4:33)
  3. Easy Lover (5:03)

met Philip Bailey

4. You Can't Hurry Love (2:53)
  5. Two Hearts (3:25)
  6. I Wish It Would Rain Down (5:28)

met Eric Clapton

7. Against All Odds (3:23)
  8. Something Happened on the Way to Heaven (4:52)
  9. Separate Lives (4:06)

met Marilyn Martin

10. Both Sides of the Story (6:39)
  11. One More Night (5:13)
  12. Sussudio (4:21)
  13. Dance into the Light (4:24)
  14. A Groovy Kind of Love (3:28)
  15. In the Air Tonight (5:32)
  16. Take Me Home (5:51)
avatar van LucM
Deze compilatie is nu overbodig geworden, dit is de definitieve Phil Collins-compilatie. Ik heb deze ook van de hand gedaan.

avatar van Running On Empty
Wat mij betreft nog steeds een prima compilatie. Ik vind alles wat Phil Collins heeft gedaan ná But Seriously eigenlijk gewoon heel erg matig, met als dieptepunt zijn versie van True Colours.

Deze verzamelaar bij 1 van de lokale kringloopwinkels voor de prijs van 33,33 eurocent aangeschaft. 3 voor 1 euro en ik moest echt zoeken om de 3 vol te maken, het werd dus dit zilveren schijfje. Phil Colllins.....iedere keer weer probeer ik er naar te luisteren, dat wil zeggen dat ik tracht te horen wat hem volgens velen zo goed maakt. Sorry, maar ik slaag er niet in. Op een enkele song na ervaar ik de man vooral als dodelijk saai en iets....... ondefinieerbaars. Wellicht die Skyradio sound?????
Maar voor hen die Phil Collins in hoge mate waarderen zeg ik, blijf er vooral van genieten, ieder het zijne. Zou toch dodelijk saai zijn als er geen diversiteit bestond.

avatar van Hans Brouwer
Hans Brouwer schreef:
Ik weet, als Genesis liefhebber, eigenlijk niet goed wat ik met Phil aan moet..
Vanavond hoorde ik in de auto op Radio 2 het Phil Collins nummer "Take me home". Nu weet ik wat ik met de verzamelaar "...Hits" aan moet: ik geef de cd morgen terug aan de kringloop.

OOOOO
Als je radio 2 aanzet, weet je toch wat je krijgt? je favoriete muziek!