Truckfighters - Gravity X (2005)

Zweden

5. The Deal (4:09)
  6. Superfunk (5:07)
  7. Subfloor (2:31)
  8. Gweedo-Weedo (5:42)
  9. Manhattan Project (6:26)
  10. In Search Of (The) (3:35)
  11. Intermission (2:05)
  12. A. Zapruder (4:53)
  13. Altered State (8:27)
avatar van oruiz
niet vernieuwend, maar wat doet het ertoe! Erg lekkere Stoner Rock uit Zweden

avatar van johanfcu
Zo, zo. Wat is dit een "motherfucker" van een plaat zeg. Zóveel energie geperst in de 13 liederen. Het werkt aanstekelijk als je het luistert. Je wordt er zelf ook vrolijk en energievol van. Deze plaat heeft een aantal goede uitschieters: Desert Cruiser, The Deal, In Search Of (The), A Zapruder. Mensen die Queens Of The Stone Age leuk vinden of zelfs dat te poppy vinden zouden eens moeten beginnen aan deze plaat. Geweldig!

Wooo!! Net op Youtube allemaal nummers geluisterd van deze plaat, en dit is wel heel baggervet zeg!
Waar zou ik dit kunnen kopen? Niet in een normale CD-winkel neem ik aan?

avatar van johanfcu
@ Coolm

Op bol.com is ie te koop voor 18 euro, veel te duur, maar hij is daar wel nog te koop.

Verder, als je dit vet vindt, ga dan ook beginnen aan Dozer - Call it Conspiracy.

@johanfcu

Dank voor de tip, k ga het gelijk luisteren!

avatar van captain scarlet
Net binnen. Gekocht bij CD-wow voor 12 Euri. Wereldalbum.
Waarschuwing: risico van overtreding van de geldende maximumsnelheden is groot bij afspelen in de auto.

avatar van Agony
Al time favorite! heerlijke plaat.

avatar van james_cameron
Lekker zompige woestijnrock, duidelijk gemodelleerd naar Kyuss. Het geluid doet hier en daar ook wel wat denken aan Fu Manchu's The Action Is Go. Alles dreunt lekker door zonder in te zakken, al mis ik wel wat memorabele hooks en melodielijnen. Het blijft allemaal een beetje aan de oppervlakte hangen.

avatar van Ernie
Hoe heerlijk is Momentum wat een nummer!

Deze cd in je auto is idd een garantie voor overtreding van de snelheidslimieten.
De fuzz op de gitaren klinkt zoooooo vet!

avatar van deef.
Lekkerrrrrrrrrrrrr! Dit stoner-rockt als een zogeheten "Tierenlier". Nooit geweten wat een Tierenlier is maar nu dwaal ik af. (Toch eens opzoeken! )

Goeie, vette (vettige) sound. Sterke, strakke nummers en genoeg variatie. Ondanks de hoge bolpuntkomprijs toch het schijfje besteld en ik kan oprecht mededelen: zonder enige vorm van spijt.

Stoner fanaten kunnen dit zonder risico aanschaffen.