johanfcu
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 24 september 2007
Laatste bezoek: 21 april 2023, 11:16 uur
Aantal stemmen: 76
Gemiddelde: 4,36
Standaardafwijking: 0,48
Aantal berichten: 113
Top 10 albums
- 1. Radiohead - OK Computer (1997)
- 2. Interpol - Turn on the Bright Lights (2002)
- 4. The National - High Violet (2010)
- 6. Red Fang - Murder the Mountains (2011)
- 7. The Antlers - Hospice (2009)
- 8. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (2004)
- 9. Coldplay - Parachutes (2000)
- 10. Opgezwolle - Spuugdingen op de Mic (2001)
Recente stemmen
- 5,0Millionaire - Outside the Simian Flock (2001) geplaatst: 9 april 2023, 16:58 uur, stem was: 4,5
- 4,5Balthazar - Fever (2019) geplaatst: 13 maart 2020, 23:23 uur
- 5,0Flying Horseman - City Same City (2013) geplaatst: 20 april 2019, 09:54 uur
- 5,0Radiohead - Kid A (2000) geplaatst: 4 augustus 2018, 23:20 uur
- 4,5A Blaze of Feather - A Blaze of Feather (2017) geplaatst: 12 juli 2018, 09:49 uur, stem was: 5,0
- 4,5Millionaire - Sciencing (2017) geplaatst: 9 juli 2018, 21:05 uur, stem was: 4,0
- 4,5Desert Mountain Tribe - Either That or the Moon (2016) geplaatst: 21 mei 2018, 09:51 uur, stem was: 5,0
- 4,5Warhaus - We Fucked a Flame Into Being (2016) geplaatst: 3 april 2018, 18:30 uur
- 4,0Warhaus - Warhaus (2017) geplaatst: 3 april 2018, 18:29 uur
- 3,5Balthazar - Thin Walls (2015) geplaatst: 3 april 2018, 18:27 uur, stem was: 4,5