The Game - Doctor's Advocate (2006)

Label: Geffen

1. Lookin' at You (3:37)
  2. Da Shit (5:23)
  3. It's Okay (One Blood) (4:20)

met Junior Reid

4. Compton (4:41)

met will.i.am

5. Remedy (2:57)
  6. Let's Ride (4:00)
  7. Too Much (4:11)

met Nate Dogg

8. Wouldn't Get Far (4:12)

met Kanye West

9. Scream on 'Em (4:18)

met Swizz Beatz

10. One Night (4:27)
  11. Doctor's Advocate (5:03)

met Busta Rhymes

12. Ol' English (4:44)

met Dion

13. California Vacation (4:28)

met Snoop Dogg en Xzibit

14. Bang (3:37)

met Tha Dogg Pound

15. Around the World (4:05)

met Jamie Foxx

16. Why You Hate The Game (9:22)

met Nas en Marsha Ambrosius

17. I'm Chillin * (4:32)

met Fergie

18. It's Okay (One Blood) [Remix] * (11:47)

met Bun B, Chamillionaire, Clipse, E-40, Fabolous, Fat Joe, Ja Rule, Jadakiss, Jim Jones, Juelz Santana, Lil' Wayne, Nas, N.O.R.E., Rick Ross, Slim Thug, Snoop Dogg, Styles P, T.I., Tha Dogg Pound, Twista, WC en Young Dro

totale tijdsduur: 1:13:25 (1:29:44)
Relax
Wel grappig idee om The Documentary -- The White Version te noemen en deze The Black Version waarmee hij bedoeld The White -- Hoe goed hij zich voeld en bij deze album wilt hij zich uitdrukken vanwat ik heb gelezen.
En dat de cover zo gerecycled is, kon wel wat beter .. maar helaas, ookal is hij niet de beste rapper, ik verwacht er wel veel van van wat hij allemaal zegt.

avatar van thomzi50
Ik vind de cover, gek genoeg, wel wat hebben. Van het album zelf verwacht ik gewoon een mindere plaat dan The Documentary, simpelweg omdat Dre er niet bij betrokken is.

avatar van MJ_DA_MAN
De kans dat dit album gaat floppen in kwaliteit is groot, dus hopelijk sterft the Game-hype na dit album langzaam en zien we hem nooit meer terug. Maar dan komt Dre natuurlijk wéér met zo'n figuur en begint alles weer opnieuw.

MJ_DA_MAN schreef:

Dat is al gestorven, The Game probeerd het zelf te hypen, hij heeft nu zoveel ruzie volgens hemzelf dat ie het niet meer aankan, volgens een interview heeft ie zelfs een getekend mannetje dat hem moet voorstellen op de WC getekend huilend.
Maarja en nu wilt ie weer dat de beef ophoud met 50 zodat deze album beter verkoopt.

Is dit de originele tracklist ?

avatar van MJ_DA_MAN
Ja tuurlijk, anders mag ie niet goedgekeurd worden bij het toevoegen.

Pauper
Hmm, ik vind die eerste single "One Blood" zwaar wack. Hij heeft wel een redelijke lijst aan gastoptredens, maar wat mij het meeste irriteert is dat The Game continu props aan't geven is aan N.W.A. en Dre, terwijl die in geen enkele vorm te bekennen zijn op dit album. Ik vond z'n 300 Bars heel erg sterk en The Documantary is tot nu toe het fijnste album uit de G-Unit "click" (:S) Maar The Game is niet de "new" NaS, the "new" Pac enzovoort. The Game is een hele aardige rapper die blijkbaar zonder zijn mentor niet veel weet te presteren of ik het een zonde vind? Eigenlijk niet, ben nooit echt into dat Westcoast-geluid geweest, maar kan de legendes en de klassiekers wel waarderen, daar hoort The Game in iedergeval niet bij!

Relax
Iemand heeft de tijd toegevoegd, maar #16 is volgens The Game ingekort tot 6 minuten nog wat..

Dat was ik dus.

avatar van Conway Twitty
Relax schreef:

Hij was toch juist verlengd?

eazyfan
Jammer Drop Em staat hier niet op, alhoewel we zien wel wat het word, ik denk dat deze toch een stuk beter zal zijn dan The Documentary, Nas daar kijk ik al naar uit. voor de rest hadden Dj Quik, MC Eiht, King T en paar NWA-leden wel mogen meedoen, dan zou het westcoastgevoel er veel dieper in zitten.maarja jammer genoeg niet.

avatar van Cath
Ik vind Let's Ride nog geen eens zo slecht. Het gaat nergens voer, maar die beat is heerlijk, en hij rapt er ook wel goed over. Ben benieuwd naar dit album.. Zal nog wel een maandje later worden dan 14 nov.

avatar van Conway Twitty
Cath schreef:
.. Zal nog wel een maandje later worden dan 14 nov.

Lijkt toch wel de definitieve datum te worden hoor.
Maar je weet maar nooit.

one blood is cover mar jah dikke tege valler deze album is ook geen documentary en geen dre

avatar van MJ_DA_MAN
Jup, want hij is nog niet eens uitgelekt................

avatar van Yak
Yak
Paar berichten verplaatst naar The Game

avatar van Steevens84
One Blood en Let's Ride zijn wel vette singels vind ik!!!!!

avatar van Steevens84
Maar waarom staat de nieuwe album van Young Buck niet op deze site (Buck The World)

slecht album veel van verw8 maarjah zonder dre is ie niks

stephan8.4 schreef:
slecht album veel van verw8 maarjah zonder dre is ie niks

Eikel, MJ_DA_MAN zegt net dat ie niet is uitgelekt dus je kan nog niet stemmen

badboy>u
let,s ride door scott storch is wel aardig maar wacht nog af.!

Allemaal al oordelen terwijl het album niet eens uit is.
Dat Dre geen bijdrage leverd wil niet meteen zeggen dat het een slecht album word hoor. Er zijn genoeg andere producers die ook mooie dingen kunnen creeeren, heb het idee dat dit album een stuk onafhankelijker ( en daarom ook beter) gaat worden, juist omdat Dre en 50 zich er niet mee bemoeien.
Enne hij komt wel 14 nov. hoor. T album is allang klaar, doen ze puur om promotie en media aandacht te krijgen. Zijn concerten zijn bekend, het album is al verschillende keren uitgesteld, 14 nov. komt ie cker wel.

Relax
Ah er is bekend gemaakt dat het album morgen gaat uitlekken.

avatar van MJ_DA_MAN
Las ik ook ja. De video van Let's Ride is trouwens uit. Gaaaaaaap.

Aardig clipje toch wel.

cihan85
waar heb je die info van die album leak?

cihan85 schreef:
waar heb je die info van die album leak?

Jij stemt 5 dus je hebt het waarschijnlijk zelf al ontdekt.

avatar van MJ_DA_MAN
Lol hij is nog niet gelekt. Kan elk moment gebeuren, maar nu nog iig niet (ik heb de beste site ).

cihan85
oja welke site is dat dan??

cihan85
ik heb net why you hate the game gehoord met nas en marsha of floetry en is zoals game zei: de track wilt maar niet aflopen in een goede zin