Air - Pocket Symphony (2007)

Frankrijk
Pop / Electronic
Label: Virgin

1. Space Maker (4:02)
  2. Once upon a Time (5:02)
  3. One Hell of a Party (4:02)

met Jarvis Cocker

4. Napalm Love (3:27)
  5. Mayfair Song (4:18)
  6. Left Bank (4:07)
  7. Photograph (3:51)
  8. Mer du Japon (3:04)
  9. Lost Message (3:32)
  10. Somewhere Between Waking and Sleeping (3:36)

met Neil Hannon

11. Redhead Girl (4:33)
  12. Night Sight (4:21)
  13. The Duelist * (4:40)

met Jarvis Cocker en Charlotte Gainsbourg

14. Crickets * (3:32)
  15. Time Capsule * (4:20)
  16. For the Glory of Your Name * (3:33)

met Michelle Tumes

Father McKenzie
Onlangs nog eens flink op gekauwd, maar neen, de plaat pakt me absoluut niet zoals eerdere platen dat wèl deden... jammer.

avatar van Pittaman
"Komt nog bij dat van een spectatculaire evolutie van de sound van Air geen sprake is." => Is volgens mij niet waar. Maar dan nog, is dat dan echt verplicht om een evolutie te kennen. Als ik iets maak, tien jaar geleden, en dat was héél goed. En ik maak nu iets van dezelfde kwaliteit. Dan moeten ze niet komen zagen dat het geen evolutie kent.

Goed blijft goed.

"en had misschien een Talkie Walkie vol. 2 verwacht" => ik denk niet dat je bij AIR twee keer hetzelfde album kunt verwachten. Als je dat doet, blijf je sowieso op je honger zitten. Zoals alle moon-safari fetisjisten in de wereld.

woordenaar
Heerlijke Chill plaat.

avatar van Fathead
Heel vervelende muziek - ook Jarvis Cocker kan de meubelen niet redden.