Iron Maiden - Killers (1981)

Label: EMI

1. The Ides of March (1:46)
  2. Wrathchild (2:55)
  3. Murders in the Rue Morgue (4:19)
  4. Another Life (3:24)
  5. Genghis Khan (3:09)
  6. Innocent Exile (3:54)
  7. Killers (5:02)
  8. Prodigal Son (6:13)
  9. Purgatory (3:20)
  10. Drifter (4:51)
  11. Twilight Zone * (2:34)
  12. Women in Uniform * (3:09)
  13. Invasion * (2:37)
  14. Phantom of the Opera [Live] * (3:07)
  15. Running Free [Live] * (3:07)
  16. Remember Tomorrow [Live] * (5:44)
  17. Wrathchild [Live] * (2:52)
  18. Killers [Live] * (4:50)
  19. Innocent Exile [Live] * (3:46)
En als je vergeet een album top 10 van 2022 samen te stellen wordt dan je account verwijderd??? enfin ik zie het wel. Maar een album top10 samen stellen van albums uit 2022 wordt het sowieso niet. Of ik moet de Aardschok erbij gaan nemen en aan de hand van de recensies die albums maar lukraak in de album top 10 zetten zonder dat ik het album gekocht en beluisterd heb??. Wel merkwaardig allemaal!!!!! En ALS!!!! het account verwijderd wordt, nou dan is het maar zo. Dan heb ik er maar mee te dealen, het is niet anders.

avatar van ricardo
Het debuut was een leuke plaat, maar op deze gingen ze helemaal los! Echt een werverwind van begin tot eind, en dan het gitaarspel ook, volgens mij hebben ze nooit dit niveau meer gehaald! Jammer dat dit de laatste plaat met Di Anno was, want ik had hem op nog wel 1 of 2 platen willen horen. Met Dickinson later ook geweldig natuurlijk, maar denk dat deze toch mijn Iron Maiden favoriet is, al is dat altijd lastig kiezen, want tot en met Seventh Son hebben ze alleen maar buitencategorie platen gemaakt

ricardo schreef:
volgens mij hebben ze nooit dit niveau meer gehaald!

Typisch dat je dan Killers niet en Somewhere In Time wel in je top 10 zet.

avatar van ricardo
Edwynn schreef:

Typisch dat je dan Killers niet en Somewhere In Time wel in je top 10 zet.
Tja eigenlijk is je top 10 in wezen ook gewoon een rotatielijst, want het hangt van je stemming op dat moment af wat je favorieten zijn. Of verander jij je top 10 nooit? Als je nog een keer kijkt kun je zien dat ik zowel deze als mijn favoriete album met Bruce 5* heb gegeven

avatar van Edwynn
Bij mij zijn rotatielijst en top 10 twee verschillende dingen ja.

De top 10 verandert bijna niet en de rotatielijst update ik zodra ik een melding daarvoor krijg.

avatar van Eddie
Satriani/vai schreef:

Haha nee hoor. Ik bedoel alleen maar dat alles over je top tien van dit beter in het betreffende forum kan posten. Het heeft geen zin om hier te praten over je top tien, hier gaat het over het betreffende Iron Maiden album. No hard feelings.

avatar van B.Robertson
Satriani/vai schreef:
En als je vergeet een album top 10 van 2022 samen te stellen wordt dan je account verwijderd??? enfin ik zie het wel. .
Nee, een top 10 van 2022 is vrijblijvend. Ik ga daar niet over maar zie volstrekt geen redenen waarom jouw account verwijderd zou moeten worden. Blijf nog even daarentegen, ik begin net aan je schrijfwijze te wennen en alhoewel ik het er niet altijd mee eens ben zitten er interessante uitzettingen tussen.

avatar van Heer Hendrik
Edwynn schreef:
Das een Amerikaan

uhhhhh....ja en dan?

avatar van Edwynn
Steve Harris blieft geen Onbritten in zijn band.

Verder zou Killers geen Killers zijn zonder Paul Di'Anno..

En zou Somewhere In Time geen Somewhere In Time zijn zonder Bruce Dickinson.

Het is vaak de som der dingen die een plaat speciaal maken. De beste muzikanten op een rij is niet altijd een garantie voor succes.

avatar van Heer Hendrik
ah vandaar. Ik zou het niet weten. Ik heb Steve daar nooit over gesproken