Mike Oldfield - Return to Ommadawn (2017)

Label: Virgin

1. Return to Ommadawn (Pt.1) (21:10)
  2. Return to Ommadawn (Pt.2) (20:57)
avatar van dazzler
Vanavond nog eens gedraaid na een hele lange tijd.

Toch een pak beter dan eerst gedacht: ik verhoog naar ****.

Zijn beste plaat sinds The Songs Of Distant Earth (1994).

avatar van Running On Empty
Deze en Amarok draai ik erg veel de laatste weken. Heerlijke plaatjes.

avatar van Mssr Renard
Ik vind deze lastig. Bij het uitkomen gekocht via bandcamp, en daar kan ik deze ook beluisteren. Maar viac andere kanalen kan ik hem niet vinden en op LP ook niet.

Of ik zoek verkeerd.

avatar van Rudi S
Mssr Renard schreef:

Of ik zoek verkeerd.

De cd is in ieder geval bij de bekende webshops voor zo'n 10 euro te koop ( soms staat erbij dat de voorraad niet heel groot is).
De LP is wel heel duur 38,-

avatar van Mssr Renard
Rudi S schreef:

De LP is wel heel duur 38,-

Ik draai geen cd's. Persoonlijk altijd al ondingen gevonden. Na 20/25 jaar noodgedwongen cd's kopen, ben ik erg in mijn nopjes met de terugkomst van vinyl. Ik houd wel in de gaten of de lp eens mijn pad kruist.

Maar omdat ik deze dus alleen in mijn bandcampcollectie heb, draai ik deze bijna nooit. Want ook via laptop/telefoon muziek luisteren doe ik amper (door het thuiswerken).

De lp-artiesten winnen het bij mij. Gelukkig heb ik alles t/m Discovery wil op vinyl.