Damu the Fudgemunk - Vignettes (2017)

Label: Redefinition

1. Dial Up, Dial Down (2:50)
  2. The High Light Zone (12:16)
  3. Offering (2:58)
  4. Conviction (7:37)
  5. Get Lost to Be Found (12:26)
  6. Plea Jargon (6:45)
  7. Solitary Refinement (6:14)
  8. Openings (7:06)

met Raw Poetic

9. Grace Value (5:54)
  10. Rememberance (13:49)
  11. Awakening (2:14)
  12. Current (18:38)
  13. Perpetual Purpose (11:14)
  14. The Verdict? (4:59)
  15. Ascension to Earth (5:55)
avatar van Dreten Bukgat
hier kijk ik eigenlijk wel naar uit. sommige tracks zijn ook heel lang: 12, 13, 18 minuten? super.
snippets klinken alleszins veelbelovend.

voor de snelle beslissers is er een 3LP op zwart (400 exemplaren wereldwijd) en wit (600 exemplaren wereldwijd). ik denk dat dit zal uitverkopen in geen tijd.

avatar van Dirruk
Verrassend. Weer een release van Damu. Toch verveelt het niet.

avatar van waxs
Zou toch fijn zijn als er meer features op de plaat zouden komen en een nieuwe Y Society zou zeker geen kwaad kunnen

avatar van thgryda
2 uur is misschien toch wat veel van het goed maar kom, ik ben benieuwd!

avatar van Dreten Bukgat
damu the fudgemunk doet een tour de force! sommige nummers wel iets té lang, maar wat een vette plaat is dit toch weer.

avatar van Ernie
Hoe meer ik deze beluister hoe genialer ik hem vind. Die zwoele jazzsamples en mooie volle beats zijn echt fantastisch gedaan.
2u is inderdaad een hele hap om weg te slikken maar er zit wel heel veel kwaliteit in.

Verdiende 4*

The Highlight Zone tussen minuut 7 en 10❤

En Damu moet echt nog eens een plaat met een MC droppen. Als je al hoort hoe goed Openings met Raw Poetic is vraagt dat om meer.

bennerd
Dat heeft hij vorig jaar gedaan, Ernie. Dikke aanrader.

Damu the Fudgemunk & Flex Mathews - Dreams & Vibrations (2018)

avatar van Ernie

Direct gedownload Dank voor de tip.
Zit echt in een mood dat ik alles wil ontdekken van deze erg goede producer. Y Society staat ook al klaar.

avatar van Ernie
Meesterlijke beats. Remeberance is ook zo een parel.

avatar van JayM
Deze passeert de laatste tijd weer regelmatig de revue. Mooie mix van hip hop, downtempo en een beetje trip hop vol lekkere drums en dikke baslijnen zoals we gewend zijn van Damu. Puur genieten.