6ix9ine - Day69: Graduation Day (2018)

Label: ScumGang

met Offset

11. Chocolaté (3:02)
avatar van Holla

avatar van Lambchop
Wel erg veel van het zelfde, toch zijn gummo en kooda wel lekker hoor.

leuke hook van Tory ook

avatar van René.
1,0
Holla schreef:
Beste rapper van New York.

Dat weet hij heel goed te verbergen.

Tory Lanez enige goede op dit album

avatar van gangsterr111
Gummo's beat is keihard, Keke is een lekker nummer, Kooda ook, de rest is meh.

avatar van Tha)Sven
De singles zijn wel echt gruwelijk hard. De rest valt helaas tegen, maar zeker wel potentie.

avatar van Holla
René. schreef:

Dat weet hij heel goed te verbergen.

Dit vind ik zo'n heerlijke reactie hahaha

Holla schreef:
Beste rapper van New York.

Dan zou het heel droevig gesteld zijn met rap in New York.

Ik hou deze uber macho bullshit met nigga, bitch en shit in iedere zin echt niet een heel album vol. Wat een treurnis dit, ik kan oprecht niet begrijpen dat volwassen mensen dit serieus nemen.

avatar van TheLegacy
6ix9ine doet qua stemgeluid sterk denken aan Sticky Fingaz en dat is in ieder geval positief.

avatar van Kos
Kos

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Echt niet te geloven dit. Wat een clownsellende is die hele hipop geworden zeg.

Vandaar ook de nieuwe genre-aanduiding?

bennerd
Echt niet te geloven dit. Wat een clownsellende is die hele hipop geworden zeg.

Ik ben ook niet meer mee. Amusant is het wel, soms is het goed, maar in vergelijking met die ‘gouden’ hiphopsound...

avatar van Don Cappuccino
Echt niet te geloven dit. Wat een clownsellende is die hele hipop geworden zeg.

Vergeet dit en luister naar Hermit and the Recluse.

avatar van Harderwiek
1,0
Haha, maar echt. Wat en wanneer is dit gebeurd? Wtf

avatar van Septua
Ik had nog wel een gastoptreden van 50 Cent verwacht.

avatar van nuf
nuf
bagger

0,5
En deze 'clown-rapper' heeft de style van Zillakami gestolen en zo sneu dat 6ix9ine nu mainstream is gegaan. Echt ontzettend slecht.

avatar van Deranged
Zijn transpiratie in mijn lakens. Wat een droom. In het bijzonder met zo'n zwoele nacht in gedachten zoals we die nu hebben. Deze gap kan rijmen als een malle fakker. Freddie Gibbs en zo dat zijn toch maar mini spelertjes vergeleken met deze gigant. De massa herkent echt rauw talent.

Deranged schreef:

Gaat het wel goed met je?
Gay is oké maar ik vraag me af of je je seksuele gevoelens hier moet opschrijven

avatar van Deranged
Heb je hem gezien. Ben normaal gewoon van de vrouwtjes maar kijk deze jongen: een beest. Je gaat mij niet vertellen dat dat de hongerige wildebras in jou helemaal koud laat.

avatar van Johnny Marr
Deranged schreef:

Wil je dat alsjeblieft nooit meer zeggen, Deranged?

OK, FEFE is wel een banger, maar die staat hier niet op.

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Deranged schreef:

Heerlijk sarcasme Maar 6ix9ine is echt een laffe g, heeft gewoon zijn maten verlinkt. En toen moest ie in de witness protection program met zijn gezichtstattoo’s

avatar van Deranged
Cijfertjes jongen. Liegen er niet om. DaBaby en deze jongen rocken de scene. Het zijn de Lidl Kleines van het grotere geheel. Staan tekstueel op eenzame hoogte net als Sjonny Fleks. Scoren elk afzonderlijk meer views en luisteraars dan heel Griselda bij elkaar. Dit is de realiteit. Ik heb dat ook niet verzonnen.

avatar van Deranged
Als ik denk aan het fijne zweet dat sijpelt van zijn hete lijf zou je zelfs kunnen zeggen dat hij de poëet in mij doet rijzen.

Dus dit is wat 34 graden in Nederland met je doet

avatar van Deranged
Strakjes gewoon weer Cobie Smulders.

avatar van Deranged
Maar de conclusie luidt dus hele mensenmassa's ze willen rap, ze willen stoer gebral maar behoeven geen Griselda of Freddie. Ze willen deze jongen of DaBaby daarom scoren zij veel en veel harder.

avatar van Arrie
Ik hoorde van de week Swervin' van A Boogie wit a Hoodie in de club. Leule track met een featuring van 6ix9ine die me eraan herinnerde hoe effectief zijn aggressieve delivery is. Is het een triest figuur? Ongetwijfeld. Maar ik focus graag op de muziek. Geef hem de juiste beat en je krijgt een keiharde track als GUMMO.